معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان:

توزیع پگ های علمی_الکترونیکی در مدارس کردستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۲:۱۴:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۵۳۲۵
توزیع پگ های علمی_الکترونیکی در مدارس کردستان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از توزیع بیش از هزار و 600 پک محتوای علمی – الکترونیکی با موضوع سلامت و امور بهداشتی ویژه مدارس استان در قالب لوح فشرده خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، افشین خوش گوار معاون تربیت بدنی و سلامت گفت: با تلاش مجدانه مراقبین سلامت استان کردستان، تعداد یک هزار و 600 لوح آموزشی (Autorun) ویژه دانش آموزان، والدین و همکاران فرهنگی با موضوع سلامت و امور بهداشتی در بین مدارس استان کردستان توزیع گردید.

وی خاطر نشان کرد: هدف از این امر مهم، فرهنگ سازی و ارتقای سطح سواد سلامت جامعه، دانش آموزان، والدین و همکاران معزز فرهنگی مبنی بر آموزش راه هـای مقـابله و کنترل بیمـاری کرونا می باشد که تمامی اطلاعات از منابع معتبر علمی استخراج و با همکاری مراقبین سلامت استان کردستان در قالب های پـاورپوینت، فیلم، بروشور، PDF ، پوسـتر و . . . تهیه و منتشر گردیده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: تهیه و تـدوین این لوح های آموزشی بـا محتوای علمی الکترونیکی سـلامت و امور بهداشتی مشتمل بر پنج بخش مجزا شامل: بهداشت فردی و اجتماعی،  بهداشت محیط، پیشگیری و خودمراقبتی، تغذیه و والدین، همکاران و سفیران سلامت با هدف دانش افزایی، الگوبرداری و دسترسـی به منـابع، در اختیـار کلیه واحـدهای آموزشی قرار گرفته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز