شهردار سنندج خبر داد:

احداث دو ایستگاه آتش نشانی جدید در سنندج

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۰۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۶۵۳۶۷
احداث دو ایستگاه آتش نشانی جدید در سنندج
شهردار سنندج از تملک دو قطعه زمین جهت احداث ایستگاه جدید آتش نشانی در سنندج خبر داد و گفت: توسعه ایستگاه های آتش نشانی و بروز کردن تجهیزات از جمله برنامه های مهم این دوره شورا و شهرداری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش نشانی مراسمی در ایستگاه شماره 4 در بلوار انتظام با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سنندج برگزار شد.

 حشمت الله صیدی با فرارسیدن هفتم مهر ماه روز آتش نشان این روز را به تمامی آتش نشانان غیور بویژه آتش نشانان سنندجی تبریک گفت و اظهار داشت: توسعه ایستگاه های آتش نشانی به واسطه توسعه سطح شهر و احداث شهرک های جدید بسیار لازم و ضروری است.

وی عنوان کرد: اضافه کردن 11 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین کار بسیار ارزشمندی است که باید در این راستا به تجهیز ایستگاه ها و امکانات جدید اقدام کنیم.

شهردار سنندج به مسئولان سازمان آتش نشانی توصیه کرد: در بحث آموزش به شهروندان در خصوص رعایت نکات ایمنی و آموزش به آتش نشانان در خصوص مقابله با حوادث گوناگون نباید غافل شد.

صیدی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با توسعه ایستگاه های آتش نشانی و همچنین تجهیز امکانات گام مهمی در تسریع انجام عملیات های آتش نشانی و کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان برداریم.

در پایان این مراسم از جمعی از آتش نشانان سنندجی تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز