رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج:

۱۱ دستگاه خودروی آتش نشانی به ناوگان خدمات شهری سنندج اضافه شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۷ - ۱۳:۲۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۵۳۹۴
۱۱ دستگاه خودروی آتش نشانی به ناوگان خدمات شهری سنندج اضافه شد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در دو سال اخیر11 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین به ناوگان خودرویی سازمان آتش نشانی سنندج اضافه شده و اکنون تعداد این ماشین ها به 28 دستگاه رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی مراسمی در ایستگاه شماره 4 این سازمان در بلوار انتظام با حضور جمعی از مسئولان شهرستان سنندج برگزار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی اظهار داشت: تجهیز ناوگان خودرویی آتش نشانی می تواند در تسریع و به موقع انجام دادن عملیات ها و به تبع آن کاهش تلفات جانی و مالی شهروندان در هنگام بروز حوادث تاثیر بسزایی داشته باشد.

سهیل فضل وزیری بیان کرد: علاوه بر تجهیز ناوگان خودرویی و امکانات لازم، داشتن تخصص و مهارت و همچنین آموزش دوره های مختلف برای آتش نشانان بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: در سال 97 ناوگان خودرویی آتش نشانی دارای 17 دستگاه انواع ماشین آلات سبک و سنگین بود که این تعداد جوابگوی نیاز ایستگاه ها نبود و به مناسبت روز آتش نشان یک دستگاه خودرو نیمه سنگین به ناوگان آتش نشانی اضافه شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج تاکید کرد: رعایت نکات ایمنی در کاهش حوادث و همچنین تعامل و همکاری شهروندان در زمان بروز حوادث از جمله مهم ترین خواسته آتش نشانان از شهروندان است.

در پایان این مراسم از جمعی از آتش نشانان سنندجی تجلیل شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز