معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان :

۳۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد لرستان می‌شود / اعلام نحوه توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۰۰:۰۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۵۶۸۹
۳۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد لرستان می‌شود  / اعلام  نحوه توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان
محسن اسدبیگی گفت: بیش از ۳۰ هزار واکسن آنفلوآنزا در سه مرحله وارد لرستان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ اسدبیگی در خصوص چگونگی  توزیع واکسن آنفلوآنزا در استان به رسانه ها،اظهار کرد: این واکسن‌ها به‌طور رایگان در اختیار پرسنل بهداشتی درمانی درگیر با کرونا ویروس، پرسنل بخش‌های ویژه، مراکز بهداشتی درمانی، مادران باردار و بیماران خاص (دیالیزی، هموفیلی، بیماران EB، تالاسمی، MS، شیمی درمانی و...) قرار می‌گیرد.

اوافزود: در این سه مرحله بیش از ۳۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد لرستان خواهد شد که به‌صورت رایگان در اختیار واجدین شرایط قرار می‌گیرد.

اسدبیگی خاطر نشان کرد: در مرحله دوم جانبازان، سالمندان، پرسنل نظامی و انتظامی، کارکنان محیط‌ زیست و دام‌پزشکی و... در اولویت دریافت این واکسن قرار دارند.

 او بیان کرد: واکسن آنفلوآنزایی که قرار است در اختیار داروخانه‌ها قرار گیرد هنوز وارد استان نشده و در صورت دریافت محموله آن‌را بین داروخانه‌ها با قیمت مصوب توزیع می‌‌کنیم که اولویت با افراد بالای ۶۰ سال و زیر ۵ سال است.

 معاون غذا ودارو علوم پزشکی لرستان یادآورشد:  در فاز اول نیاز نیست که افراد برای دریافت واکسن مراجعه کنند و مراکز بهداشتی درمانی هر منطقه براساس لیست و پرونده الکترونیکی که دارند به واجدین شرایط برای تزریق واکسن رایگان، فراخوان خواهند داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز