به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

۲۶ برنامه فرهنگی و ورزشی در پارس آباد برگزار شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۱۱:۰۵:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۵۸۷۴
۲۶ برنامه فرهنگی و ورزشی در پارس آباد برگزار شد
محبی،رئیس اداره ورزش و جوانان پارس آبادگفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، 26 برنامه فرهنگی ورزشی در این شهرستان پارس آباد برگزار شد.

به گزارش برنا،علیرضا محبی از برگزاری26 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان پارس آباد خبر داد و گفت: به منظور پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن نام و خاطره جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع از میهن اسلامی برنامه های فرهنگی و ورزشی متناسب با این ایام از سوی اداره ورزش و جوانان در طول هفته دفاع مقدس در شهرستان پارس آباد برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پارس آباد افزود: این برنامه ها شامل تجلیل از خانواده های معزز شهدا، مسابقات شهرستانی در رشته های مختلف ورزشی ،همایش های پیاده روی کارکنان دولت و نیروهای نظامی و انتظامی ،همایش پیاده روی ویژه بانوان جمعیت هلال احمر، کوهنوردی و گلگشت خانوادگی ،همایش دوچرخه سواری همگانی ، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا ، برگزاری بازی های بومی محلی و ورزش های روستایی و آذین بندی سالن ها و اماکن ورزشی در سطح شهرستان با مضمون فرهنگ ایثار و شهادت می باشد.
محبی درخصوص کیفیت و سطح برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا تمامی مسابقات و برنامه های فرهنگی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز