تعداد فوتی های کرونایی پهناورترین استان کشور از ۸۵۵ نفر گذشت!

۱۳۹۹/۰۷/۰۸ - ۲۳:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۶۱۵۵
تعداد فوتی های کرونایی پهناورترین استان کشور از ۸۵۵ نفر گذشت!
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان، ۸۵۵ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در گزارشی به بیان آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ در استان کرمان تا ساعت ۱۵:۰۰ امروز سه شنبه هشتم مهر ماه ۹۹ پرداخت و گفت: تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا هم اکنون در بیمارستان‌های استان کرمان ۲۳۳ نفر است.

او با تفکیک کردن موارد مثبتی که هم اکنون در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان بستریند، افزود: ۱۵۱ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۸ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۹ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۱۱ نفر مربوط به حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴۴ نفر مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

شفیعی تعداد کل موارد بستری دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع بیماری تاکنون را ۶ هزار و ۷۸۳ مورد عنوان کرد.

او با اشاره به اینکه ۶۰ مورد جدید طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان بستری شدند، تصریح کرد: از این تعداد، ۳۶ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۸ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ مورد حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۱ مورد مربوط به حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تعداد فوتی‌های قطعی ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته را ۴ نفر اعلام کرد و بیان داشت: ۳ نفر از شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان و یک نفر از حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان است.

شفیعی افزود: در مجموع، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در استان کرمان ۸۵۵ نفر در اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

 

نظر شما