در چهارمین روز از رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم کشور؛

صعود جنرال ویند سقز به مرحله بعد و شکست چاپ معلم در رقابت های فوتسال کشوری

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۹:۳۰
کد خبر: ۱۰۶۶۳۷۸
در پایان روز چهارم رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال آقایان تیم جنرال ویند سقز توانست به مرحله بعدی صعود کند و چاپ معلم سنندج با شکست مقابل نماینده ایلام از گردونه مسابقات حذف شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های فوتسال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور که قرار بود در پایان سال گذشته برگزار شود با توجه به شرایط شیوع کرونا به تعویق افتاد و پس از چند ماه با تایید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ورزش از روز شنبه پنجم مهرماه با حضور تیم های شرکت کننده به صورت مجتمعی در شهرهای مختلف کشور آغاز به کار کرد.
در گروه چهارم این رقابت ها 2 نماینده از استان کردستان حضور دارند و با تیم های هیات خرم آباد، شهید قربانی اهواز، استقلال ماهشهر و شهدای ایلام هم گروه هستند و مسابقات این گروه به میزبانی ماهشهر برگزار شد.
جنرال ویند سقز و چاپ معلم سنندج دو نماینده استان کردستان در این رقابت ها بودند که در پایان روز چهارم جنرال ویند با یک تساوی مقابل تیم همسفر لرستان و سه برد برابر تیم های چاپ معلم سنندج، شهدای ایلام و شهید قربانی اهواز موفق شد به عنوان سرگروه صعود خود را به مرحله بعدی لیگ دسته دوم قطعی کند و روز چهارشنبه 9 مهرماه در آخرین دیدار به مصاف خلیج فارس ماهشهر میزبان مسابقات می رود.
تیم چاپ معلم سنندج یکی از 2 نماینده کردستان که در دیدار نخست خود در مقابل تیم جنرال ویند سقز قرار گرفت و با نتیجه 3 – 2 از این تیم شکست خورد در ادامه با 2 شکست دیگر و کسب یک پیروزی از گردونه مسابقات لیگ دسته دوم حذف شد.
این مسابقات در ۶ گروه هفت و هشت تیمی و به صورت مجتمعی به میزبانی شهر ماهشهر در استان خوزستان برگزار شد و براساس امتیازات کسب شده تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله دوم صعود خواهند کرد و در نهایت چهار تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته یک صعود می کنند.
گفتنی است؛ جواد حسینی، زانیار اورامی، اشکان محمدی مهر، چیاکو درشید، حامد رضایی، هوشمند محمدی، زانیار احمدی، شادمان کریمی، بهداد شیخ احمدی، امید باباویسی، سهند فاتحی، سهند معزی، احمد صلاحیان، وحید هزارکانی، صهیب الله مرادی، چیاکو شاهویسی، پیمان رنجبر به عنوان بازیکن و لقمان دهقان سرمربی، سیدعلی ابراهیمی و شاهو رحمانی نیز تحت عنوان مربی تیم چاپ معلم را در این مسابقات همراهی کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز