به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد

آئین غبارروبی مزار شهدای گمنام سنندج توسط کارکنان دستگاه ورزش و جوانان کردستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۲۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۶۶۳۸۹
آئین غبارروبی مزار شهدای گمنام سنندج توسط کارکنان دستگاه ورزش و جوانان کردستان
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به همراه مسئول بسیج ورزشکاران استان و جمعی از کارکنان دستگاه ورزش و جوانان مزار شهدای گمنام شهر سنندج را غبارروبی کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و همزمان با برگزاری ویژه برنامه های چهلمین سالروز این ایام در سطح استان، مدیرکل ورزش و جوانان کردستان به همراه رئیس بسیج ورزشکاران استان و جمعی از کارکنان دستگاه ورزش و جوانان با حضور بر سر مزار شهدای گلگون کفن گمنام شهر سنندج و غبارروبی و نثار فاتحه باری دیگر با آرمان های والای شهدا و حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی بیعتی دوباره کرده و بر تبعیت از ولایت فقیه تاکید کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان پس از نثار فاتحه برای روح والای شهدای اسلام از نمایشگاه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و غرفه ویژه فعالیت ها و دستاوردهای ورزشکاران و سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان که به این منظور در سنندج برپا شده بود، بازدید کرد.
گفتنی است؛ نمایشگاه دستارودهای استانی چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس از عصر روز دوشنبه 31 شهریورماه همزمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان دولتی و فرماندهان نظامی و انتظامی استان در کنار یادمان شهدای گمنام بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در سنندج آغاز و تا روز ششم مهرماه ادامه داشت.
اداره کل ورزش و جوانان کردستان نیز به همت اداره امور فرهنگی و با همکاری بسیج ورزشکاران استان غرفه دستاوردهای جامعه ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان را جهت معرفی خدمات و فعالیت های این دو حوزه برپا کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز