تراپ کردستان قهرمان رقابت های لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۰:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۶۴۰۷
تراپ کردستان قهرمان رقابت های لیگ برتر ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور  شد
مرحله پایانی رقابت های لیگ برتر ورزش زورخانه ای کشور با قهرمانی و نایب قهرمانی تیم های کردستانی به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، دیدار فینال رقابت های لیگ برتر ورزش های زورخانه ای کشور به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس تحت عنوان جام سپهبد شهید پهلوان حاج قاسم سلیمانی عصر روز سه شنبه 8 مهرماه به میزبانی تهران به پایان رسید.

در این رقابت ها که در زورخانه شهید فهمیده شهر تهران برگزار شد 2 تیم "تراپ" و "مقاومت" به نمایندگی از استان کردستان با شکست رقبای خود توانستند به دیدار فینال راه پیدا کنند.

در دیدار نهایی که به صورت زنده از شبکه ورزش نیز پخش شد تیم تراپ توانست رقیب کردستانی خود یعنی تیم مقاومت را شکست دهد و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را به خود اختصاص دهد و تیم مقاومت نیز بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

تیم امیرالمؤمنین محلات استان مرکزی نیز با شکست نماینده شهرستان سقز در جایگاه سوم این رقابت ها قرار گرفت.

هومن کرباسی، سوران اله مرادی، بهمن مرادیان، امیر کریمی، آرتین زندی، سیدعباس حسینی، امیرحسین کاردان مقدم، ئاکو حسین پناهی، محمدعلی قاسمی، محمدرضا درقدمی، رضا آب باریکی، متین مرادکریمی، محمدرضا حسن پور، محمد غیاثوند، بازیکنانی بودند که در قالب تیم ورزش های زورخانه ای تراپ کردستان با سرپرستی محمدرضا طبیب پور و با مربیگری مرتضی هاشمی و پژمان سکونتی به مصاف حریفان خود رفتند.

گفتنی است؛ در آئین اختتامیه این مسابقات دکتر عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و 2 تن از نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی به همراه رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور حضور داشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز