معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان:

تجهیز ناوگان خودرویی شرکت توزیع نیروی برق کردستان

۱۳۹۹/۰۷/۰۹ - ۱۲:۵۲:۴۶
کد خبر: ۱۰۶۶۵۷۱
معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از اضافه شدن 4 دستگاه خودروسبک و سنگین به ناوگان حمل و نقل در طول 1 سال اخیر در راستای سرعت بخشیدن به توسعه و اصلاح شبکه برق مناطق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر32 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، شاهین میروانی در تشریح این خبر گفت:با توجه به مجموعه اقدامات و فعالیت های گسترده شرکت در طول ۳ سال اخیر درراستای توسعه زیرساخت ها و اصلاح و بهسازی شبکه، متناسب با آن اقدامات خوبی نیز به منظور تجهیز ناوگان خودرویی صورت گرفته است.

شاهین میروانی با اشاره به اینکه عمر مفید خودروهای سنگین مجهز به جرثقیل حدود ۱۹ سال و خودروهای سنگین بالابرحدود ۱۵ سال است، اظهار داشت: عمده این خودروها سابقه کارکردی و عمر طولانی دارند و نوسازی و یا جایگزینی آنها ضمن آنکه نیازمند اعتبارات کافی بوده امری ضروری است.

وی در ادامه با اشاره صعب العبور بون مناطق کوهستانی استان کردستان، افزود: در فصــل زمســتان ایــن مناطــق به طــور کامــل پوشــیده از بـرف و در معـرض بادهـای شـدید و کـولاک می باشــند کــه مــا نهایــت پشتیبانی لجستیکی خــود را در جهــت پایــداری شــبکه ها در زمان هــای بحرانــی و شــرایط بــد آب و هوایــی بــه کار بســته تــا مــردم منطقــه بــی بــرق نشــوند، اما این مهم نیازمند ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین متناسب با شراط توپولوژی منطقه می باشد که مصـداق ایـن مدعـا همیـن شهرها، روستاها و پاسگاه های مرزی هستند کــه درنواحی صعب العبــور و برفگیــر در ۶ ماهه اول سال جاری، برقدار شده اند.

وی در ادامه اذعان داشت: با توجه به ضعف ظرفیت برون‌سپاری در بخش اجاره خودروهای عملیاتی، رویکرد شرکت نیز سرمایه‌گذاری و تأمین به‌صورت مالکیتی است بدین منظور سالانه تأمین حداقل یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه خودوری مجهز به بالابر، جهت نوسازی خودروها در سطح استان تعیین‌شده که در دو سال اخیر بالغ‌ بر ۵۰ میلیارد ریال در این زمینه سرمایه‌گذاری شده است.

معاون مالی و پشتیبانی شرکت توزیع برق استان کردستان، بیان کرد: در طول یک سال اخیر در استان کردستان دو دستگاه خودرو مجهز به جرثقیل و یک دستگاه مجهز به بالابر و همچنین یک دستگاه خودرو سبک عملیاتی کمک دار با اعتباری بالغ بر۳۲ میلیارد ریال خریداری‌ شده است که بخش عمده ای از هزینه های فوق از محل منابع داخلی شرکت، تامین شده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اصلاح و بهینه سازی مستمر شبکه برق مناطق کوهستانی و صعب العبورنیازمند خودروهای مجهز و کمک دار در مناطق بحران خیز می باشد، هرچند خوشبختانــه نیروهــای تلاشگــر شــرکت توزیــع در مقابــل اینگونــه موانــع هیــچگاه پــا پــس نگذاشته اند.

وی در ادامه ابزار امیدواری کرد به صورت منظم حداقل هرسال یک دستگاه خودرو مجهز به جرثقیل و یک دستگاه مجهز به بالابر، خریداری و جایگزین گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز