سجاد انوشیروانی مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل

بررسی و مرتفع کردن مشکلات حوزه سازمانهای مردم نهاد از وظایف اصلی اداره کل است

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۰۷:۲۲:۰۰
کد خبر: ۱۰۶۶۸۳۹
بررسی و مرتفع کردن مشکلات حوزه سازمانهای مردم نهاد از وظایف اصلی اداره کل است
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در نشست با دبیران سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل گفت: بررسی و مرتفع کردن مشکلات حوزه سازمانهای مردم نهاد از وظایف اصلی اداره کل است.

به گزارش برنا،نشست مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل با سازمانهای مردم نهاد استان اردبیل با حضور نماینده دیوان محاسبات برگزارشد.که در این جلسه به برسی مشکلات و موانع الی و نحوه هزینه کرد اعتبارات توسط سازمانهای مردم نهاد مورد بررسی قرار گرفت.

سجاد انوشیروانی در این نشست گفت: بررسی و مرتفع کردن مشکلات حوزه سازمانهای مردم نهاد از وظایف اصلی اداره کل است و حمایت از جوانان و سازمانها و برگزاری برنامه ها این حوزه بصورت متوازن انجام خواهد گرفت.
او افزود: ایده های حوزه جوانان در هر شرایطی باید به نتیجه لازم برسد و تاثیر خود را در جامعه بگذاردو باید تاثیر برنامه های حوزه جوانان ریشه ای و ادامه دار باشدتا به هدفی که در جامعه در حوزه های فرهنگی و اجتماعی به دنبال آن هستیم برسیم .
مدیر کل ورزش و جوانان استان بیان کرد: ۹۵ سمن در حوزه های مختلف در استان اردبیل فعالیت می کنند که نیاز است از برنامه های این سازمانها از طرف متولیان حوزه جوانان حمایت شود .
انوشیروانی تصریح کرد: با همکاری و همراهی سازمان های مردم نهاد استان فعالیت ها و برنامه های متنوع در حوزه های مختلف از جمله اجرای همایش همت جوانانه- کمک مومنانه ،برگزاری کلاس ها و کارگاهها،جشنواره ها،همایش ها و ....در سراسر استان اجرا گردیده است.
او ضمن اهمیت نقش سازمان های مردم نهاد در کاهش و جلوگیری از آسیب های اجتماعی یادآورشد: همه دستگاههای عضو ستاد ساماندهی موظف هستند سازمان های مردم نهاد را در اجرای برنامه ها و فعالیت هایشان حمایت نمایند .
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت :یکی از دغدغه های استاندار اردبیل و اداره کل ورزش وجوانان احداث خانه جوان در مرکز استان و شهرستان ها است تا جوانان استان دغدغه مکان برای انجام فعالیت هایشان نداشته باشند.
در ادامه این نشست، فروهر سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اظهار کرد: موسسات نسبت به دریافت شناسه ملی اهتمام داشته باشند چراکه اداره کل ورزش و جوانان از موسساتی که شناسه ملی در یافت نکردند از لحاظ مالی حمایت نخواهد کرد.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: انسجام در برگزاری برنامه های حوزه جوانان و مشارکت حداکثری دبیران سازمانهای مردم نهاد و حمایت ویژه از طرح های نو و ایده های نوین در حوزه های مختلف به ویژه از طرح های کار آفرینی و اشتغالزایی می تواند جوانان را به آینده امیدوار سازد.
اضافه می شود در این جلسه مشکلات جوانان و سازمانهای مردم نهاد در حوزه های مختلف به ویژه حوزه مالی مورد بررسی قرار گرفت و دبیران سازمانهای مردم نهاد به طرح موضوع و مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز