شهردار سنندج:

نبود صنعت عامل رشد بیکاری در کردستان است

۱۳۹۹/۰۷/۱۰ - ۱۲:۵۶:۴۲
کد خبر: ۱۰۶۷۰۴۳
نبود صنعت عامل رشد بیکاری در کردستان است
شهردار سنندج با اشاره به ظرفیت های موجود که زمینه ساز توسعه استان هستند، گفت: نبود صنعت در کردستان باعث شده سرانه درآمد مردم کمتر از میانگین کشور باشد و شاهد رشد بیکاری در این استان و به ویژه شهر سنندج باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حشمت الله صیدی در دیدار مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر سنندج با نماینده ولی فقیه، اظهار داشت: کردستانی‌ها مردمانی دیندار، مرزدارانی غیور و مردمانی با فرهنگ و اصالت هستند که همواره در صحنه‌های مختلف در کنار این انقلاب ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: ظرفیت‌هایی همچون زیرساخت‌های فرهنگی، کشاورزی، مرز و صنایع دستی می‌تواند در توسعه کردستان نقش بسیاری داشته باشد و باید به خوبی از آنها استفاده کرد.

شهردار سنندج با بیان اینکه علیرغم تمام این کمبودها و مشکلات مردم کردستان در کنار یکدیگر با آرامش و امنیت زندگی می‌کنند، یادآور شد: در حوزه‌های مختلف کارهای بسیاری انجام شده است و شاهد اجرای پروژه‌های اجرایی بسیاری در شهر سنندج هستیم.

صیدی بیان کرد: در حوزه سرمایه گذاری کارهای بسیاری انجام شده به ویژه پروژه بزرگ سنه سنتر که با همکاری سرمایه گذار خارجی در حال اجرا است و می‌تواند پس از بهره برداری با جابجایی محل تاناکورا، بخشی از مشکلات ترافیکی خیابان شهدا را رفع کند.

وی با بیان اینکه در حوزه عمرانی نیز کارهای بسیاری انجام شده که رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است، گفت: در جذب منابع مالی به صورت غیرنقدی اقدامات خوبی انجام گرفت و توانستیم مطالبات خود از دستگاه‌های مختلف را دریافت کنیم که همین مسئله باعث اجرای پروژه‌های عمرانی شده است.

نظر شما