جمالی‌نژآد، معاون وزیر کشور:

۱۸ هزار پروژه عمرانی هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۷۶۱۳
۱۸ هزار پروژه عمرانی هفته دفاع مقدس به بهره‌برداری رسید
معاون عمران ، توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: در هفته دفاع مقدس ۱۸ هزار پروژه عمرانی با اعتبار ۵۰ هزار میلیارد تومان از سوی شهرداری‌ها پیگیری و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرگزرای برنا؛ "مهدی جمالی نژاد" معاون امور عمرانی وزیر کشور عصر جمعه در نشست هم‌اندیشی شهرداران استان یزد که در میبد برگزار شد، با اشاره به حوادث‌ها و بحران‌های طبیعی رخ داده ، شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی افزود: در این شرایط با همت مدیران و مسوولان شهرداری‌ها و جریان انداختن پروژه های عمرانی خوبی در کشور رقم زده شد.

وی ادامه داد: این اقدامات و اتفاق‌های خوب و پروژه‌های پیگیری شده در کوران حوادث و بحران‌ها گم شده‌ است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور با اشاره به ۳۵۰ ماموریت شهرداری ها که هرکدام وظیفه‌های سنگینی در حد  وظایف  وزارتخانه است، تصریح کرد : به جز پروژه‌های عمرانی بازسازی خانه‌ها و زیرساخت‌های ویران شده که در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله را شهرداری ها بر عهده دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: مبلغ تبصره ۲ ماده ۳۹ کمک خوب و آب باریکه‌ای برای شهرداری‌ها بود و پیگیری برگشت آن توسط نمایندگان و همراهی مسوولان اقدامی ارزشمند است.

جمالی نژاد گفت : بودجه تامین قیر به خصوص برای شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت و نوسازی ماشین آلات فرسوده در بودجه سال ۹۹ در نظر گرفته شده که شهرداران باید نسبت به جذب آن بپردازند.

معاون عمران ، توسعه امورشهری و روستایی وزارت کشور با اشاره به اینکه زمینه برای اخد تسهیلات توسط شهرداری‌ها فراهم شده است ،ادامه داد: شهرداران می‌توانند در حوزه خدمت خود یک پروژه  عمرانی را معرفی کنند تا در بودجه عمرانی به صورت بلاعوض مورد حمایت قرار گیرد.

معاون وزارت کشور در ادامه با تاکید بر تسهیل شرایط و تشویق سرمایه گذاران یادآور شد: در شرایطی که مردم با مشکل  اقتصادی روبرو هستند با پیگیری پروژه‌ها و توجه به مبلمان شهری می‌توان ایجاد شور و نشاط را در جامعه تقویت کرد.

با حضور معاون وزارت کشور امروز ۲ پروژه عمران شهری در شاهدیه و جاده سلامت در مرکز استان افتتاح و عملیات اجرایی محور تفریحی و گردشگری شهر شاهدیه آغاز شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز