مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان:

مصرف ۶۴ میلیون مترمکعب آب شرب طی شش ماهه اول سال جاری در استان

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۷۶۴۰
مصرف  ۶۴ میلیون مترمکعب آب شرب طی شش ماهه اول سال جاری  در استان
حمید رضا کرموند گفت: با توجه به پیش بینی ها و ادامه ویروس کرونا انتظار تابستان سختی را درخصوص مصرف آب داشته ایم.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛  کرم ونددر گفت وگو با خبرنگاران  ضمن اشاره به شرایط خاص تابستان امسال  ،اظهار کرد: در فصل گرما و همچنین اولین تابستان بعد از یکپارچه سازی در سطح شرکت های آب و فاضلاب موجب شده بود تا همکاران ما در همه قسمت ها شرایط فوق العاده ای را تجربه کنندکه خوشبختانه با توکل به خداوند متعال و برنامه ریزی دقیق و پای کار بودن تمام نیروهای شرکت و از طرفی همراهی و همکاری مناسب اکثریت مردم شریف استان توانستیم با کمترین مشکل ممکن فصل گرم سال را به پایان برسانیم که جا دارد بابت این همراهی و حمایت مردم ، بی نهایت تقدیر و سپاسگزاری نماییم و اگر مشترکی بنابر هر دلیلی دچار رنج و مشکلی در تامین آب شرب و ارائه خدمات به موقع در طول این ایام شده ضمن عذرخواهی این وعده را خواهیم داد که با تلاش گسترده و اقدامات بهتر تمامی ضعف های موجود را به قوت تبدیل و شرایطی را مهیا نماییم که در تابستان آینده شاهد این کمبودها نباشیم.

او با اشاره  به وضعیت میزان مصرف آب شرب در استان در شش ماه اول سال  99 ، افزود:مردم استان در شش ماهه اول سال جاری 64 میلیون مترمکعب آب شرب مصرف کرده که به نسبت شش ماهه سال گذشته شاهد افزایش مصرف در استان بوده ایم .

کرموند تصریح کرد: درواقع با توجه به پیش بینی ها و ادامه ویروس کرونا انتظار تابستان سختی را درخصوص مصرف آب داشته ایم ولی با اقداماتی که در نظر گرفته بودیم و بالابردن تاب آوری تاسیسات و تقسیم بندی نیروهای اتفاقات شرکت کمترین مشکل را در حوزه تامین آب شرب  داشت . در همین بازه زمانی حدود 100 روستا که دارای مشکلاتی گوناگونی در بحث شبکه آبرسانی داشتند که با استفاده از تجهیز و حفر چاه ،مهندسی معکوس الکتروپمپ،احداث مخزن،احداث خط انتقال و لوله گذاری و ویدئومتری و احیای چاه آب مشکل آنها را حل کردیم.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در خصوص وضعیت شهرها نیز ، یادآورشد: خوشبختانه در سطح شهرهای استان مشکل خاصی وجود نداشت و وضعیت شبکه آب شرب ،پایدار بود مگر در مواردی که تعمیرات یا شکستگی ناگهانی اتفاق می افتاد که آن هم به سرعت رفع می گردید.

او از مردم درخواست کرد : هرگونه حادثه در بخش آب را در شبانه روز به سامانه ۱۲۲ شرکت اطلاع داده تا همکاران در کوتاهترین زمان ممکن اقدام و رفع مشکل نمایند .

کرموند بیان کرد:  تعداد مشترکین آب شرکت آب و فاضلاب در بخش شهری 423 هزار مشترک و در بخش روستایی 139  هزار مشترک  می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز