آموزش و توانمند سازی در کنار مشارکت پذیری دو خلاء عمده در فضای کسب و کار است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۶۷۶۸۳
آموزش و توانمند سازی در کنار مشارکت پذیری دو خلاء عمده در فضای کسب و کار است
رئیس شورای اداری شهرستان تایباد گفت: آموزش و توانمند سازی در کنار مشارکت پذیری دو خلاء عمده در فضای کسب و کار بود که با حضور معین های اقتصادی در حال پر شدن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن سیاح در حاشیه جلسه (معین های ستاد اقتصاد مقاومتی تایباد) در گفتگو با خبرنگار برنا با بیان اینکه دستگاه های اجرایی موظف هستند نهایت مشارگت را با معین های اقتصادی داشته باشند، اظهار کرد: تمامی دستگاه های اجرایی و امنیتی شهرستان آمادگی کامل برای همکاری دارند، اعتقاد داریم مسیر معین های اقتصادی دو طرفه است و ما نیز در همین مسیر آمادگی همکاری داریم، برای اینکار از آنچه در اختیار شهرستان و استان باشد استفاده می کنیم تا الگویی که استاندار خراسان رضوی طراحی کرده است برای جهش تولید و افزایش ظرفیت اشتغال انجام پذیرد.

فرماندار تایباد تصریح کرد: معین های اقتصادی در حوزه آموزش و توانمند سازی، هنر و مهارت را تقویت و مشارکت را نهادینه می کنند. این دو خلاء برای ایجاد فضای کسب و کار در قالب این الگو در حال بهبودی  ورو به جلو است.

وی افزود: برخی معین های ما فعالیت بسیار خوبی داشتند که در سامانه رصد ثبت شده است، البته معین های اقتصادی برنامه پیش روی خود را در اختیار دبیرخانه هسته اقتصاد مقاومتی بگذارند، تا بررسی لازم انجام پذیرد، همچنین مسائل و مشکلات خود را با دبیرخانه مطرح کنید تا در جلسات مختلف پیگیری کنیم.

وی ادامه داد: تقاضای ما این است که معین های اقتصادی نسبت به معرفی دبیر و تسهیلگر به هسته اقتصاد مقاومتی شهرستان اقدام کنند، همچنین صندوق های خرد روستایی، موتور محرک فضای کسب و کار هستند و انتظار داریم این صندوق ها ایجاد شود تا اقتصاد مردمی گردد.

سیاح موضوع صیانت از سرمایه گذاری انجام شده را بسیار مهم دانست و گفت: باید حراست لازم از فعالیت های معین های اقتصادی انجام شود تا ااگویی برای توسعه اقدامات مشترک گردد، ما برای معین های اقتصادی یک شرایط ویژه و خاص را دنبال کردیم، تایباد یک شهرستان پرکار است. چرا که پیچیدگی خاص خود را دارد، اما علیرغم‌ گرفتاری بسیار، برای معین های اقتصادی همیشه وقت داریم و تلاش داریم با معین های اقتصادی ارتباط تنگاتنگ و نزدیک تری داشته باشیم.

 

نظر شما