معاون توسعه بنیاد خراسان رضوی:

بنیاد به دنبال شایسته سالاری و توانمندسازی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۲۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۶۷۶۸۴
بنیاد به دنبال شایسته سالاری و توانمندسازی است
معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: بنیاد نگاه جنسیتی در پست ها ندارد و انتصاب پست ها بر حسب شایسته سالاری و توانمندسازی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، اسکندر کناررودی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرخس گفت: بنیاد به سمتی رفته که از وجود خانم‌ها در پست‌های مدیریتی استفاده کند و بنا را نخستین بار در شهرستان سرخس گذاشتیم تا از وجود این عزیزان که هم تحصیل کرده و هم با تجربه هستند استفاده کنیم و امیدواریم که در این مسیر موفق باشند.

معاون توسعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: همکاران ما در این نهاد مقدس به دور از همه مسائل سیاسی هستند و کسانی که رفتند و خون دادند به دور از این مسائل بودند، جامعه هدف ما هر وقت وارد بنیاد می‌شوند با توجه به این که تمام نیروهای این مجموعه از ایثارگران هستند مثل این است که با خانواده خودشان روبرو می‌شوند.

وی افزود: بنیاد نگاه جنسیتی به پست ها ندارد، بلکه انتصاب‌ها بر حسب توانمندی و شایسته سالاری است و به دنبال این هستیم که فرزندان شهدا و ایثارگران با قبول مسئولیت راه پدرانشان را در سنگر خدمت رسانی به مردم ادامه دهند.

این مراسم با حضور محمدرضا رجبی مقدم فرماندار سرخس، حجت الاسلام شریف قاسمی رئیس اداره حقوقی و مهدی حسینی رئیس اداره پشتیبانی بنیاد خراسان رضوی در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

در پایان معاون توسعه بنیاد خراسان رضوی، با اعطای لوح سپاس از زحمات و خدمات ارزنده سه دهه خدمت به جامعه ایثارگری جعفر یوسفی رئیس و محمد دلارامی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران سرخس قدردانی و حکم سرپرستی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سرخس را به «فاطمه زکنی» فرزند جانباز اعطا کرد.

معاون توسعه بنیاد خراسان رضوی و تنی چند از مسولان سرخس همچنین با حضور در منزل قربان کاظمی جانباز 70 درصد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از رشادت و ایثارگری های اسوه های صبر و مقاومت تجلیل کردند.

گفتنی است؛ شهرستان سرخس از توابع استان خراسان رضوی در 185 کیلومتری مشهد مقدس واقع شده  و پرونده 136شهید، 300 جانباز و 26 آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران جانفشانی کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز