پشتوانه‌سازی داوری در خراسان باید جدی گرفته شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۳۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۶۷۶۹۷
پشتوانه‌سازی داوری در خراسان باید جدی گرفته شود
دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: به دنبال رقم زدن اتفاقاتی جدید در حوزه بانوان در سال جاری هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن حیدری با اشاره به عدم پشتوانه‌سازی مناسب داوری در خراسان رضوی اظهار کرد: استراتژی هیئت فوتبال خراسان رضوی در حوزه بانوان و در بخش‌ بازیکنان، مربیان و داوران حمایت صد درصدی است. در حوزه داوری به مراتب این موضوع جدی تر خواهد بود، همیشه این موضوع را به کمیته داوران تاکید کرده‌ام که حوزه استعدادیابی داوران فوتبال و فوتسال در بخش آقایان و بانوان باید به طور جدی‌تر و با برنامه، کار خود را دنبال کند. 

وی افزود: در سال گذشته زحمات‌ زیادی کشیده شد، اما نتوانستیم در حوزه کمیته داوران موفق باشیم. شهرآبادی در سال جاری برای این موضوع برنامه‌های زیادی خواهد داشت. هر داور آیتم‌ها و برنامه‌های منحصر به فردی به خصوص در حوزه استعدادیابی دارد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از داوران فعال در این حوزه تقاضا دارم که معرفی مستعدین به کمیته داوران را جدی گرفته و با شتاب بیشتری این کار را انجام دهند. هیئت فوتبال شهرستان‌ها وظیفه دارند که در حوزه داوران، افراد مستعد را شناسایی کرده و به کمیته داوران معرفی کنند تا بتوانیم پشتوانه‌سازی خیلی خوبی در این حوزه داشته باشیم. هیات فوتبال خراسان رضوی در سه سال آینده داوران باکیفیت بیشتری در حوزه بانوان باید داشته باشد.

حیدری در خصوص اهداف هیئت فوتبال خراسان رضوی جهت برگزاری لیگ فوتسال بانوان در سال جاری عنوان کرد: سال گذشته، سال نخست دوره جدید هیئت فوتبال خراسان رضوی بود و لیگ فوتسال استان در حوزه بانوان ایراداتی داشت و منکر این قضیه نیستیم. بخشی از آن مربوط به هیئت استان، کمیته بانوان و داوران و حتی خود تیم‌ها بود.

وی اضافه کرد: در سال جاری با وجود شیوع بیماری کرونا و اجرای پروتکل‌های بهداشتی برگزاری لیگ فوتسال بانوان سخت‌تر خواهد بود، اما از فاطمه شریف، مسئول کمیته بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی تقاضا کردم که ایرادات لیگ فوتسال سال گذشته، در لیگ سال جاری به حداقل برسد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: همانطور که اعتراض به داوران در فوتبال و فوتسال یک مسئله عادی به شمار می‌رود، بخشی از ایرادات لیگ فوتسال در سال گذشته نیز به حوزه داوران مربوط می‌شد. در سال جاری باید سعی کنیم که لیگ برتر فوتسال بانوان خراسان رضوی با کمترین مشکل برگزار شود. از کمیته داوران نیز تقاضا دارم که ما را در این حوزه بیشتر یاری کنند. اگر از هیات فوتبال استان نیز کاری ساخته باشد، دریغ نخواهد کرد.

حیدری گفت: لیگ برتر فوتسال بانوان استان برای هیات فوتبال نسبت به بخش آقایان اهمیت بیشتری دارد و می‌خواهیم بدون نقص برگزار شود. همچنین به فاطمه شریف محول گردیده تا لیگ برتر فوتبال استان را هم راه‌اندازی کند. در حوزه بانوان در سال جاری به دنبال رقم زدن اتفاقات جدیدی هستیم و داوران خراسانی یکی از بازوان هیات فوتبال در پیش‌برد این اهداف به شمار می‌روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز