با معرفی نفرات برتر:

رقابت‌های قویترین مردان کُرد ایران در سنندج پایان یافت

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۰۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۷۷۹۲
رقابت‌های قویترین مردان کُرد ایران در سنندج پایان یافت
مسابقات قویترین مردان کورد ایران پس از سه روز با مشخص شدن نفرات برتر به کار خود پایان داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ دومین دوره رقابت‌های قویترین مردان کُرد ایران با شعار جام مدافعان و حافظان سلامت طی روزهای 9 لغایت 11 مهرماه با حضور ورزشکارانی از استان های کرمانشاه، کردستان، ایلام و آذربایجان غربی برگزار شد.
در این مسابقات که در سالن آزادی شهر سنندج برگزار شد 24 مرد آهنین کورد به مدت سه روز در آیتم های مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.
در مرحله مقدماتی این مسابقات ورزشکاران در آیتم های اسکات تعادلی و کشیدن سورتمه با یکدیگر به مبارزه پرداختند که در پایان این مرحله 16 ورزشکار توانستند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنند.
حمل چمدان، غلطاندن لاستیک و سه گانه (گذاشتن گوی روی سکو، حمل کیسه و کنده فلزی) آیتم های مرحله نیمه نهایی بودند که در آن مردان آهنین کورد به جنگ آهن سرد رفتند و در پایان این مرحله هشت ورزشکار از گردونه رقابت ها حذف و مسابقات با هشت مرد آهنی دیگر در مرحله نهایی پیگیری شد.
هشت ورزشکار راه یافته به مرحله نهایی در آیتم های سخت کنده فلزی، چرخ آسیاب، حمل شاسی، گذاشتن گوی روی سکو و لیفت رقابت های خود را برگزار کردند و در پایان عارف احمدی از ایلام، میلاد عباس آبادی و علی نوکانی هر دو از کرمانشاه عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین وحید امیری از کرمانشاه، ذکریا قاسمی و فواد امیری از کردستان به ترتیب در جایگاه چهارم تا ششم قرار گرفتند.
گفتنی است؛ دومین دوره رقابت های قویترین مردان کورد ایران به همت هیات پرورش اندام استان و کمیته برگزاری مسابقات قویترین مردان کورد ایران و با حمایت اداره کل ورزش و جوانان کردستان با هدف تقدیر و بزرگداشت جامعه پزشکی و درمان و مدافعان و حافظان سلامت برگزار شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز