استاندار سمنان خبر داد:

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و گردشگری زیان‌دیده از کرونا در استان سمنان

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۰۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۷۹۴۰
پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و گردشگری زیان‌دیده از کرونا در استان سمنان
استاندار سمنان گفت: ارائه تسهیلات به مراکز صنعتی و تولیدی و نیز دستگاه‌ها و اماکن فعال در صنعت گردشگری استان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا آشنا گر پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد مقابله با کرونا بابیان اینکه تعادل و انسجام در سلامت و معیشت امری ضروری است، اظهار داشت: ارائه تسهیلات به مراکز صنعتی و تولیدی و نیز دستگاه‌ها و اماکن فعال در صنعت گردشگری در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات باهدف جبران بخشی از خسارات واحدهای تولیدی و احیا و بازگشت این مراکز به چرخه تولید کشور ارائه‌شده است، خاطرنشان کرد: رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی در سطح واحدهای صنفی استان در دستور کار قرار گیرد.
استاندار سمنان بابیان اینکه در ابتدا به متخلفان اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار واحد متخلف پلمب خواهد شد، افزود: طرح تشدید نظارت‌ها در واحدهای صنفی توسط دستگاه‌های نظارتی در دستور کار است.

آشناگر در ادامه خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی استان با رعایت ۹۱.۱۸ درصد بالاترین میزان استفاده از ماسک و پروتکل‌های بهداشتی را در سطح استان به خود اختصاص داده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح استان از متوسط کشوری بالاتر است، یادآور شد: بر اساس اعلام نیروی انتظامی و وزارت کشور تمامی مرزهای چهارگانه جمهوری اسلامی ایران با کشور عراق تا اطلاع ثانوی مسدود است و اجازه اعزام زائر وجود ندارد.

برنامه‌های عزاداری اربعین از طریق رسانه ملی انجام می‌شود
استاندار سمنان با تأکید بر اینکه مردم گول سودجویان را نخورند، تصریح کرد: برخی فرصت‌طلبان با تبلیغات مبنی بر پذیرش تعداد محدودی از زائران هر کشور جهت حضور در آئین اربعین اقدام به کلاه‌برداری کردند.

آشناگر با اشاره به اینکه برگزاری هرگونه برنامه‌ی نمادین اربعین در سطح استان لغو شده است، افزود: به تبعیت از فرمان رهبر معظم انقلاب عزاداری اربعین با حضور در خانه و بهره‌مندی از برنامه‌های رسانه‌ی ملی انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز