برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۵:۰۴:۲۳
کد خبر: ۱۰۶۸۵۳۵
برگزاری جشنواره ورزش‌های همگانی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در تربت حیدریه
رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از برگزاری فعالیت های ورزشی و فرهنگی گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس “یادواره ۱۱۰۳ شهید منطقه تربت حیدریه” توسط هیئت ورزش های همگانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مجیدرضایی با بیان این خبر اظهار کرد: هیئت ورزشهای همگانی تربت حیدریه در هفته دفاع مقدس فعالیت های ورزشی وفرهنگی مختلفی را با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان و مشارکت عموم افراد در بخش بانوان و آقایان برگزار کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه افزود: در مسابقات کراسفیت که با مشارکت شهرداری ناحیه دو و حوزه مقاومت بسیج شهرک ولی عصر در بوستان شهیدفهمیده برگزار شد ۲۵ورزشکار در آیتم های مختلف به رقابت پرداختند که در پایان سعیدمظلوم، مهدی اکبری و اردشیرحبیبی موفق به کسب عناوین اول تا سوم شدند.

وی با بیان اینکه در بخش بانوان جشنواره همگانی در دو رشته هولاهوپ و طنابزنی برگزار گردید اظهار کرد: این جشنواره با شرکت بیش از ۳۰ ورزشکار در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد و در جشنواره ای که به همت کمیته های آمادگی جسمانی و ثبت رکورد این هیئت با عنوان جشنواره پیروزی در پارک بانوان بوستان پیشکوه برگزار گردید نیز بیش از ۲۰ ورزشکار در ماده های پلانک، شنا سوئدی، درازو نشست و دو رفت و برگشت با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان در ادامه بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات آمادگی جسمانی ویژه آتش نشانان، برگزاری همایش دوچرخه سواری، همایش ورزش صبحگاهی و همایش های طبیعت گردی و گلگشت های خانوادگی نیز از دیگر فعالیت های اجرایی هیئت ورزش های همگانی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس بود که تلاش کردیم با در نظر گرفتن شرایط موجود و رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی به نحومطلوب در شهرستان برگزار گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز