مدیر سازمان‌های مردم ‌نهاد حوزه سلامت استان کردستان:

مقابله با موج سوم بیماری کرونا مستلزم مشارکت اجتماعی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۲:۴۸:۲۸
کد خبر: ۱۰۶۸۸۰۹
مقابله با موج سوم بیماری کرونا مستلزم مشارکت اجتماعی است
مدیر سازمان‌های مردم ‌نهاد حوزه سلامت استان کردستان نقش سازمان‌های مردم نهاد را در کنترل و مقابله با ویروس کرونارا مهم عنوان کرد و گفت: با توجه به چالش اجتماعی بیماری کووید 19، راهکارهای مقابله با آن نیز نیازمند مشارکت و حضور جامعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، نشست هم اندیشی ادارات و سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت با هدف مقابله با موج سوم شیوع بیماری کرونا با حضور دکتر بهرام کندایی مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت، مدیر شبکه بهداشت و درمان، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس مرکز بهداشت، رئیس بیمارستان و جمعی از سازمان‌های مردم نهاد و ادارات مرتبط با مقوله سلامت در محل فرمانداری شهرستان کامیاران برگزار شد.

در این نشست دکتر بهرام کندایی ضمن تقدیر از سازمان‌های مردم نهاد، تشکل‌های مردمی و اداراتی که در موج اول و دوم شیوع بیماری کووید 19 همگام با مدافعان سلامت در راستای پیشگیری و کنترل این بیماری مجددانه فعالیت نمود‌ه اند، شدت موج سوم این ویروس منحوس را با توجه به شرایط فعلی، سهمگین تر دانست.

وی نقش و رسالت این سازمان‌ها را در مقابله با ویروس کرونا بسیار با اهمیت تر عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بیماری کووید 19 مسئله و چالشی اجتماعی است راهکار مقابله با آن نیز نیازمند مشارکت و حضور جامعه است.

در ادامه نمایندگان سازمانهای مردم نهاد و ادارات حاضر در جلسه به تبیین دیدگاه‌های و اقدامات سازمان‌های خود در راستای مقابله با کرونا ویروس پرداختند.

در پایان دکتر کندایی با توجه به احتمال افزایش میزان ابتلا و مرگ و میرهای خارج از کنترل در موج سوم این بیماری با همفکری اعضای حاضر در این نشست، مدت زمات ۱۰ روزه برای برنامه ریزی و اقدام جمعی سازمان‌ها و ادارات مرتبط در راستای مقابله با بیماری کووید 19 را در نظر گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز