مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل:

بانوان پیشرو حفظ و انتقال شعائر دینی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۱۴:۳۲
کد خبر: ۱۰۶۸۸۵۹
بانوان پیشرو حفظ و انتقال شعائر دینی هستند
مدیر کل بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: بانوان در جامعه ما همواره پیشرو حفظ و انتقال شعائر دینی و فرهنگ اسلامی هستند.

به گزارش برنا، فریبا محمدلو در جلسه نقش بانوان در ستاد بازسازی عتبات و عالیات تصریح کرد: بانوان در استان اردبیل همواره در اقدامات خیرخواهانه و حراست از ارزش های دینی پیشقدم بوده اند و این فرهنگ را سینه به سینه به نسل بعدی منتقل کرده اند.

وی با اشاره به مشارکت بانوان در بازسازی عتبات و عالیات ،این اقدام را در باز تولید فرهنگ دینی با اهمیت دانست.

محمدلو بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات و مسائل اقتصادی و بیماری در حال حاضر هیچ شکافی بین بانوان و محبت اهل بیت ع ایجاد نشده و مردم خصوصا بانوان به شکل های مختلف ارادت قلبی خود را به ائمه اطهار ع ابراز می کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان اردبیل نیز در این جلسه به رشادت ها و ایثارگری های جوانان در دفاع از وطن در طول دفاع مقدس اشاره کرد و این نهضت را ادامه عاشوار دانست.

اسفندیار هوشیار افزود: این جوانان برای حفظ دین و آموزه های دینی جان خود را در کف اخلاص گذاشتند و هم اکنون وظیفه ما این است که با تاسی به این جوانان در راه حفظ فرهنگ دینی تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اهل بیت ع  زیربنای اسلام است، تصریح کرد: باید با اقدامات فرهنگی و زیرساختی در راستای بازسازی عتبات و عالیات این فرهنگ را حفظ و به نسل بعد منتقل کنیم.

هوشیار به مشارکت های انجام گرفته در راستای بازسازی عتبات و عالیات در استان از سوی قشرهای مختلف اشاره کرد و خواستار ادامه این راه ها شد.

وی گفت: بانوان می توانند با فرهنگ سازی و صرف نذورات خود به صورت فردی و گروهی برای بازسازی عتبات و عالیات در این اقدام خیرخواهانه ماندگار سهیم باشند.

وی افزود: اسامی مشارکت کنندگان در بازسازی عتبات و عالیات بر روی سنگ های کار شده در این بقاع متبرکه حک می شود.

در این جلسه تعدادی از بانوان فعال در بخش های فرهنگی - مذهبی آمادگی خود دا برای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی به بانوان جهت مشارکت در این اقدام مذهبی اعلام کردند.

علاقه مندان می توانند نذورات خود را برای بازسازی عتبات و عالیات به شماره حساب ۰۱۰۷۵۷۶۸۴۰۰۰۵ نزد بانک ملی واریز کنند.

 

نظر شما