رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج خبرداد :

تعطیلی دوباره پارک های کرج همزمان با اوج گیری کرونا

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۱۱:۵۷:۲۱
کد خبر: ۱۰۶۸۸۹۳
تعطیلی دوباره پارک های کرج همزمان با اوج گیری کرونا
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج با بیان اینکه بوستان های سطح شهر به دلیل اوج گیری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است گفت: راه کارهای جلوگیری از شیوع کرونا صرفا نباید به تعطیلی مراکز طرف قرارداد با شهرداری منجر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز ، پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: طبق مصوبه ابلاغی در مجمع شهرداران استان البرز به منظور مقابله با ویروس کرونا و جلوگیری از افزایش شیوع آن، پارک های کرج تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه به منظور ممنوعیت تردد شهروندان،اطراف پارک های کرج نوار زرد کشیده شده؛ ادامه داد:  ممنوعیت تردد در اماکن عمومی از جمله پارک ها تنها توسط شهرداری میسر نیست و به همکاری نیروی انتظامی و مشارکت شهروندان نیاز دارد.

بضاعتی پور خاطر نشان کرد: جلوگیری از شیوع کرونا نباید صرفا به تعطیلی مراکز مربوط به شهرداری منجر شود ؛بلکه تمامی اصناف پرخطر مثل رستوران ها، قلیانسراها و غیره نیز باید تابع دستورالعمل های ابلاغی ستاد کرونا باشند.

این مسئول افزود: اگر قرار بر تعطیلی باشد باید همه اصناف پر خطر تعطیل شوند نه فقط اصناف طرف قرارداد با شهرداری.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: علی رغم اینکه دور پارک های شهر نوار زرد کشیده شده ولی برای جلوگیری از حضور شهروندان در این فضاها نمی توانیم قهری عمل کنیم ولی از همشهریان درخواست می شود برای حفظ سلامت خودشان هم که شده از حضور در پارک ها خودداری کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز