ارتقای سلامت مستلزم مشارکت‌های مردمی است

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۳۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۶۹۴۲۸
ارتقای سلامت مستلزم مشارکت‌های مردمی است
مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت کردستان گفت: یکی از مصادیق مهم نگرش اجتماعی به مقوله سلامت، بسیج ملی با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در راستای کاهش خطر بیماری‌ها از جمله اپیدمی کرونا است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، نشست هم اندیشی ادارات و سازمان‌های مردم نهاد حوزه سلامت و معتمدین با هدف مقابله با موج سوم شیوع بیماری کووید 19 در شهرستان دیواندره با حضور دکتر بهرام  کندایی مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس مرکز بهداشت، رئیس بیمارستان و جمعی از سازمان‌های مردم نهاد و ادارات مرتبط با مقوله سلامت در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان  برگزار شد.

در این نشست مدیر سازمان‌های مردم نهاد و خیرین سلامت کردستان اظهار کرد: یکی از مصادیق مهم نگاه اجتماعی به مقوله سلامت، بسیج ملی با بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در راستای کاهش خطر بیماری‌ها از جمله اپیدمی کرونا در شرایط کنونی است.

دکتر بهرام کندایی در ادامه به نقش سازمان‌های مردم نهاد در کنترل عوامل تهدید کننده سلامت خصوصا پیشگیری و کنترل ویروس کووید ۱۹ اشاره کرد و راهکارهای عملیاتی جهت پیشبرد اهداف سلامت دانشگاه با استفاده از ظرفیت این قشر راه عنوان کرد.

وی در پایان حمایت و مداخله شورا برای همراهی با شبکه بهداشت و درمان شهرستان در همه گیری کرونا را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز