جانبازان با صبر و بردباری و استقامت، زیباترین نوع ایثار را به نمایش گذاشتند

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۲:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۶۹۴۴۶
جانبازان با صبر و بردباری و استقامت، زیباترین نوع ایثار را به نمایش گذاشتند
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در دیداری صمیمی با دو بانوی جانباز کردستانی دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، سردار سید صادق حسینی  در دیداری صمیمی با دو بانوی جانباز کردستانی  آمنه حسینی و فاطمه فرجی نیا اظهار کرد: جانبازان با صبر و بردباری و استقامت، زیباترین نوع ایثار را به نمایش گذاشتند و با تحمل سال‌ها رنج و سختی ناشی از جانبازی، همچنان با صلابت و پایدار باقی ماندند.

وی جانبازان را به عنوان شاهدان زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و افزود: جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و در دفاع از انقلاب و اسلام از هستی خود گذشتند و امروز با حضور پررنگ در عرصه‌های مختلف در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارند.

سردار حسینی با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیور مردان و شیر زنان نزد خدا محفوظ است، بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، کمترین کاری است که هر ایرانی و انسان کاملی می‌تواند برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام دهد.

 فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پایان افزود: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز