مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت:

تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۷:۲۷:۱۱
کد خبر: ۱۰۶۹۷۳۲
تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها
مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: آموزش برای همه با تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها و حفظ سلامت همکاران و دانش‌آموزان نقشه راه آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد دستورانی بعدازظهر امروز در آیین معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار اظهار کرد: دایر بودن مدارس، آموزش برای همه با تأکید بر آموزش حضوری با اختیار خانواده‌ها، حفظ سلامت همکاران و دانش‌آموزان نقشه راه آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی جاری است.

او گفت: خداوند، معلم است و معلم لسان خداوند بین مردم است. این افتخار بزرگی برای معلمان ایران زمین محسوب می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان اضافه کرد: وظیفه اصلی آموزش و پرورش ترویج دانایی، نیکویی و زیبایی اندیشه است و اوج تعلیم و تربیت را می‌توان در رفتار حضرت زینب (س) جست‌وجو کرد.

دستورانی بیان کرد: در آموزش و پرورش، کلاس درس بهشت است و این مسؤولیت‌ها دنیای تعلیم و تربیت بوده و جایگاه اصلی ما، کلاس درس است.

او گفت: همکارانی که در مدار مسؤولیت قرار می‌گیرند، تجربه جدیدی را آغاز می‌کنند و دوباره که به مدار تدریس برمی‌گردند، باید خوشحال باشند. کمترین فاصله بین معلم و دانش‌آموز، کلاس درس است و این تغییرات مدیریتی در دستگاه تعلیم و تربیت وجود دارد و خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان بیان کرد: در دنیای امروزی، فرهنگ رکن توسعه است؛ آموزش و پرورش در قالب سند تحول بنیادین و آموزش شش ساحتی در تلاش است تا انسان‌هایی فرهنگ‌ساز با هویت انقلابی و دینی در راه خدمت به مردم تربیت کند.

دستورانی افزود: تلاش آموزش و پرورش این است تا دانش‌آموزانی پاک‌دامن را تربیت کند تا در آینده همین دانش‌آموزان پدران و مادرانی باشند تا فرزندان صالحی را تربیت کنند.

امروز در آیینی با حضور مدیرکل آموزش و پرورش، امام جمعه، نماینده و فرماندار گرمسار و جمعی از مدیران مدارس، مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرمسار معرفی و از زحمات امیر نجفی مدیر سابق قدردانی شد.

علی محمدی مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان گرمسار متولد ۱۳۵۸ دارای مدرک کارشناسی ارشد برق بوده و 15 سال در آموزش و پرورش سابقه خدمت دارد.

وی قبل از این، رئیس اداره کارپردازی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور بوده و پیش‌تر در آموزش و پرورش گرمسار به‌عنوان معاون پشتیبانی خدمت کرده است.

محمدی از امروز جانشین نجفی شده که از دی‌ماه ۹۷ به‌عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرمسار منصوب شده بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز