مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان:

به پایان رسیدن فاز اول مقاوم سازی کتابخانه عمومی حضرت مهدی(عج) خرم آباد

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۰:۳۸:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۹۸۲۳
به پایان رسیدن فاز اول  مقاوم سازی کتابخانه عمومی حضرت مهدی(عج) خرم آباد
فرشته طهماسبی گفت: به بهره برداری رسیدن پروژه های ساخت کتابخانه عمومی در سطح استان از خواسته های بحق مردم است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ طهماسبی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان  ضمن ارائه گزارشی از وضعیت کتابخانه های عمومی، اظهار کرد: با توجه به رسالت فرهنگی کتابخانه های عمومی در سطح جامعه، این نهاد فرهنگی به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی در سطح استان برنامه های متفاوتی را در شش ماهه نخست سال جاری اجراء کرده است.

اوافزود: از مهمترین برنامه های اجراء شده در این ایام می توان به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی، مسابقه نقاشی کرونا را شکست می دهیم، پویش هر خانه یک کتابخانه و همچنین ویژه برنامه هفت کتابخانه هفت سنگر به مناسبت هفته دفاع مقدس اشاره نمود، که با توجه به شیوع بیماری کرونا در بستر فضای مجازی برگزار شدند.

طهماسبی خاطر نشان کرد: به بهره برداری رسیدن پروژه های ساخت کتابخانه عمومی در سطح استان از خواسته های بحق مردم استان بوده که از همین رو با رایزنی های صورت گرفته تا پایان سال برخی از این پروژه در سطح استان افتتاح خواهند شد.

اوبه کتابخانه عمومی حضرت مهدی(عج) خرم آباد اشاره  کرد وگفت: این کتابخانه بخشی وسیعی از جنوب شهر خرم آباد را پوشش می داده که متاسفانه به علت عدم استحکام بنا در سال 97 تعطیل شده است.

به گفته طهماسبی با پیگیری های انجام شده مقاوم سازی کتابخانه به دو فاز تقسیم شد که فاز نخست آن سال گذشته به اتمام رسید؛ که امید است فاز دوم آن نیز با مساعدت مسئولین به ویژه در بحث تامین اعتبار نیز به زودی صورت پذیرد.

 

نظر شما