رئیس دانشگاه پیام نور البرز :

چهارمین جشنواره ملّی نانو ۲۹ مهرماه در کرج برگزار می شود+نحوه ثبت نام

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۶۹۸۳۹
چهارمین جشنواره ملّی نانو ۲۹ مهرماه در کرج برگزار می شود+نحوه ثبت نام
رئیس دانشگاه پیام نور البرز از برگزاری چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو ۲۹مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، دکتر سید اسحاق جلالیان اظهار کرد: چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی فناوری نانو 29مهرماه سال جاری به میزبانی این دانشگاه در مرکز کرج با همکاری معاونت فرهنگی،دانشجویی و اجتماعی سازمان مرکزی در سطح دانشگاههای پیام نور کشور،دانشگاهها و مراکز علمی و پژوهشی استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: فناوری نانو یکی از علوم بسیار تاثیر گذار در دنیای امروز به شمار می رود و در این زمینه ایران اسلامی کشوری پیشرو در منطقه و جهان می باشد که بدون تردید تلاش دانشگاهیان و محققان این مرز و بوم، از جمله پژوهشگران و فناوران نانو دانشگاه پیام نور در تحقق این جایگاه برجسته،موثر بوده و خواهد بود.

عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور در ادامه به تشریح جزئیات برگزاری این رویداد پرداخت و اضافه کرد: این جشنواره سه شنبه 29مهرماه از ساعت 9 صبح به صورت الکترونیکی در بستر سامانه ال ام اس به نشانیlms.pnu.ac.ir آغاز به کار خواهد نمود.

وی افزود: جشنواره در بخشهای  نمایشگاه توانمندیها، اختراعات و دستاوردهای دانشجویی و دانش آموزی ،معرفی پژوهشگران برتر در حوزهای فناوری نانو و همچنین برگزاری کارگاه آموزشی  با حضور مدیران دانشگاه پیام نور،ستاد توسعه فناوری نانو،مسئولان استان البرز،اساتید برجسته در حوزه نانو فناوری،اعضای هیات علمی دانشگاهها،پژوهشگران، دانشجویان و دانش آموزان  نخبه استان البرز تا ساعت16 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور البرز خاطر نشان کرد: تا کنون بیش از40 اثر مرتبط و علمی به دبیرخانه این جشنواره که در دانشگاه پیام نور مرکز کرج مستقر است ارسال شده است و مهلت ارسال آثار نیز تا پایان بهمن ماه 98 بود که به دلیل شیوع بیماری کرونا تا 20مهرماه تمدید شده است و علاقمندان میتوانند آثار خود را در سایت جشنواره به نشانی http://conference.pnu.ac.ir/Alborz-nano  بارگزاری کنند.

دکتر جلالیان  با بیان اینکه برگزاری چنین رویدادهای علمی و پژوهشی سبب ساز حرکت و تلاش علمی و دانش پژوهانه جوانان دانشجو  به صورت پر رنگ و اثرگذار خواهد شد؛ افزود: برنامه این جشنواره در سه مقطع کارشناسی،کارشناسی ارشد و دکترا و بخش ویژه دانش آموزی در زمینه تولیدات مرتبط با این فناوری نوین شامل ارائه مقالات و پایان نامه ها،کتب،نشریات،اختراعات و ابداعات  خواهد بود.

وی به برپایی نمایشگاه جانبی و کارگاههای آموزشی مجازی این جشنواره اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه جهت عرضه توانمندیهای پژوهشگران با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران این بخش، به صورت برخط برپا خواهد بود و کارگاههای تخصصی جنبی نیز  پس از مراسم افتتاحیه آغاز خواهد شد.

رئیس چهارمین جشنواره سراسری نانو دانشگاه پیام نور برنامه اختتامیه را اینگونه توضیح داد: در مراسم پایانی نیز ضمن بهره مندی از سخنرانی مسئولان و متخصصان برجسته این حوزه؛ از منتخبین برتر دانشجویی و دانش آموزی و همچنین آثار منتخب هیات داوری تقدیر به عمل خواهد آمد.

ContentImages_56140

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز