سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان:

رشته اسکواش در استان سمنان نیازمند برنامه عملیاتی جامع و دقیق است

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۳:۴۵:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۰۱۴۲
رشته اسکواش در استان سمنان نیازمند برنامه عملیاتی جامع و دقیق است
مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت اسکواش، وجود یک برنامه عملیاتی جامع و دقیق را برای این رشته ورزشی در استان سمنان ضروری دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در مجمع انتخابات رئیس هیئت اسکواش، وجود یک برنامه عملیاتی جامع و دقیق را برای این رشته ورزشی در استان سمنان ضروری دانست.

مرادی در ابتدای جلسه، فرا رسیدن اربعین حسینی را تسلیت گفته و ضمن خیرمقدم به سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش و سایر اعضای مجمع این رشته ورزشی برای امیر قرائیان و انتخاب او به عنوان رئیس جدید هیئت اسکواش استان، آرزوی موفقیت کرد. وی در ادامه قرائیان را فردی با کارنامه درخشان در رشته اسکواش توصیف کرد و رای کامل مجمع به وی را نشان دهنده توانمندی رئیس جدی هیئت اسکواش دانست.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خاطر نشان کرد رشته اسکواش رشته نوپایی در استان سمنان است که از سال 93 در استان فعال است. به لحاظ زیر ساختی نیز یک سالن در مجموعه چمران برای این رشته وجود دارد و یک مجموعه هم در حال احداث است و حدود 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. از زمانی که بنده مسئولیت اداره کل ورزش و جوانان را به عهده گرفتم تکمیل و تجهیز این سالن ورزشی را پیگیری کرده و باید از تلاش ها واحد فنی اداره کل نیز در این راستا تشکر کنم.

مرادی افزود البته با توجه به شرایط خاص کشور و افزایش قیمت ها، تکمیل و تجهیز این سالن نیز با موانع و محدودیت هایی همراه شده که امیدواریم با حمایت فدراسیون و پیگیری های صورت گرفته به زودی شاهد افتتاح این مجموعه ورزشی باشیم که می تواند به پیشرفت و ارتقای رشته اسکواش در استان سمنان کمک شایانی نماید.

مرادی در انتها ضمن تاکید بر حوزه بانوان در این رشته ورزشی خواستار تدوین یک برنامه عملیاتی مدون و جامع از سوی ریاست جدید هیئت اسکواش استان شده تا با کمک سایر ورزشکاران و اعضای مجمع بتوان شاهد موفقیت های زیادی در این رشته بود. همچنین تعامل با رشته های نزدیک به اسکواش نظیر تنیس و بدمینتون در جهت استعدادیابی در این رشته ورزشی می تواند بسیار موثر باشد.

خبرنگار: آسیه طباطبایی

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز