خط کشی ۱۶۵۰ کیلومتر و نصب ۱۰۰۰ شاخه گاردریل در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۰:۴۸:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۰۹۳۸
خط کشی ۱۶۵۰ کیلومتر و نصب ۱۰۰۰ شاخه گاردریل در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از خط کشی نزدیک به ۱۶۵۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان در نیمه نخست سالجاری خبرداد.

به گزرش برنا آذربایجان غربی، ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اعلام این خبر افزود : از این خط کشی مقدار نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر بصورت پیمانی و ۸۵۰ کیلومتر نیز به صورت  امانی و توسط اکیپ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اجرا گردیده است.

 شکری گفت : در طی شش ماهه اول سال جاری بالغ بر ۱۰۰۰ شاخه گاردریل جدید در سطح محورهای مواصلاتی استان نصب گردیده و همچنین بر اساس قرار داد پیمانی نزدیک ۳۰۰۰ شاخه گاردریل نیز در این مدت پس از جمع آوری توسط اکیپ های راهداری در نقاط مورد نظر بازسازی و تعمیر شده است.

 وی اظهار داشت در نیمه نخست سال جاری ۱۳۸۵ دستگاه چراغ های چشمک زن سولار برقی در سطح محورهای مواصلاتی استان نصب و یا تعمیر و نگهداری شده و نیز در راستای آشکار سازی نقاط پرحادثه و بر اساس مصوبات کمیته ایمنی استان تعداد ۳۰ دستگاه چراغ های آذرخشی پلیس مجازی سولار برقی در سطح استان نگهداری گردیده است.

 دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی در مورد اقدامات لازم در خصوص آرام سازی و آشکار سازی نقاط پرحادثه در شش ماهه نخست سال جاری گفت : اجرای ۹۵ مورد سرعت کاه پلاستیکی و آسفالته در تقاطع های تی شکل و قوس های خطرناک ، نصب ۲۴۰۰ عدد چشم گربه ای دو طرفه ،نصب نزدیک به ۱۱۰۰ عدد میله جدا کننده و نصب بالغ بر ۳۲۰۰ عدد انواع تابلو های هشدار دهنده و مسیر نما از جمله اقدامات بوده است.

این مقام مسئول در پایان از بالغ بر ۸۸۰۰ تن نخاله برداری ، اجرای نزدیک به ۲۱۵ مورد احکام قضایی تجاوز به حریم راه ، افزون بر ۸۵۰ مورد گشت های تلفیقی با پلیس راه ، نزدیک ۶۰۰ عدد تنقیه پل ، بالغ بر ۴۱۰۰۰ عدد شستشوی انواع تابلو علائم ، افزون بر ۷۵۰ مورد رنگ آمیزی و آشکار سازی سرعت کاه و بالع بر ۸۰ کیلومتر ترانشه برداری در سطح محورهای مواصلاتی استان به عنوان سایر مهمترین اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در نیمه نخست سال جاری یاد کرد.

نظر شما