رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان البرز:

نگاه شهردار کرج به ورزش نابینایان به آینده امیدوارمان کرد

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۰۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۱۱۴۶
نگاه شهردار کرج به ورزش نابینایان به آینده امیدوارمان کرد
رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان البرز با ابراز امیدواری نسبت به خروجی مثبت نشست اخیر با شهردار کرج گفت: نگاه نفر اول مدیریت شهری کرج به مشکلات ورزشکاران نابینا به آینده امیدوارمان کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، روزبه زورقی اظهار کرد:هفته گذشته نشستی را با شهردار کرج داشتیم و در یک فضای صمیمی مشکلات وتنگناهای پیش روی خانواده ورزش نابینایان وکم بینایان را به استناد قانون حمایت از حقوق معلولان با آقای کمالی زاده  در میان گذاشتیم.

وی افزود: شهردار کرج در این نشست با حوصله و دقت نظری قابل تقدیر صحبت های ما را شنید و قول های مساعدی را در جهت مرتفع شدن مشکلات پیش روی نابینایان داد.

زورقی تسهیل در ایاب و ذهاب ورزشکاران ، تعمیر و تجهیز پایگاه قهرمانی آزادگان و مناسب سازی دسترسی ساختمان  ، اختصاص زمین جهت احداث خانه ورزش نابینایان با مشارکت خیرین وحمایت از چند ورزشکار نخبه این هیئت ورزشی را از جمله درخواست های مطرح شده در این نشست عنوان کرد و گفت:  آقای کمالی زاده پس از آگاهی از درخواست های مطرح شده دستورات لازم را برای پیگیری به معاونان خود داد.

رییس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان البرز تصریح کرد: ظرفیت های خوبی در بین قشر نابینا وکم بینا در حوزه های مختلف از جمله ورزش وجود دارد که متاسفانه به دلایل مختلف شکوفا نشده اند در عین حال ورزشکاران فعال ما برای پرداختن به ورزش با آن روبرو هستند وامیدواریم با نگاه مثبت شهردار کرج بخشی از این مشکلات مرتفع شده و بتوانیم خدمات رسانی بهتری را به جامعه هدف خود داشته باشیم.

زورقی در پایان گفت: هیئت استان به تنهایی توان خدمات دهی به ورزشکاران کم بینا و نابینا را ندارد و توقع می رود نهادها وارگان های مختلف از جمله مدیریت شهری شهرهای مختلف استان به یاری ما بیایند ودر جهت شکوفایی استعدادهای ورزشی وکاهش مصائب ورزشکاران همراهی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز