مدیر کل زندانها خبر داد:

آزادی ۱۰ مددجو محکوم مالی به مناسبت اربعین حسینی

۱۳۹۹/۰۷/۱۹ - ۱۴:۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۱۱۶۳
آزادی ۱۰ مددجو محکوم مالی به مناسبت اربعین حسینی
نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی 10 مددجو محکوم مالی به مناسبت اربعین حسینی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا یزد؛ "رضا ذوالفعلی‌نژاد"مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان با اعلام خبر آزادی 10 نفر از زندانیان جرائم مالی غیرعمد در اربعین حسینی، گفت: برای آزادی آنها مبلغ 50 میلیارد و 400 میلیون ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان مبلغ 13 میلیارد و 800 میلیون ریال ریال از این مبلغ پرداخت گردید .

ذوالفعلی نژاد در ادامه گفت : به همت اعضاءکمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ  36 میلیارد و 600 میلیون ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 13 میلیارد و 800 میلیون  ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 10 نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید . 

وی در ادامه گفت : هم اکنون تعداد ۱۹1  زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان به سر میبرند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر 100 میلیارد تومان نیاز است .

این مقام مسئول با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان اظهار کرد: بیشترین طیف مددجویان ستاد دیه بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته  بوده و در رتبه‌های بعدی بدهکاران مهریه و نفقه  و در رتبه بعدی مددجویان محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی ، حادثه کار و دیه شبه عمد قرار دارند.

مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان در پایان ضمن تشکر از کمک های خیرین گفت : هدف این مجموعه آزادی محکومین جرائم غیر عمد میباشد که ناخواسته وارد زندان گردیده و تحمل حبس مینمایند .

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز