بیش از یک تن مواد مخدر در یزد کشف شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۰:۴۹:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۱۳۳۰
بیش از یک تن مواد مخدر در یزد کشف شد
فرمانده انتظامی یزد گفت: در ۴۸ ساعت گذشته یک هزار و ۳۴ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۸۴۸ کیلوگرم تریاک و ۱۸۶ کیلوگرم ماده مخدر شیشه از پنج عملیات جداگانه در جاده‌های استان کشف شد و ۱۷ نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فر" فرمانده نیروی انتظامی استان یزد افزود: تیم‌های عملیاتی پلیس با استقرار در جاده‌ها و کنترل خودروهای عبوری و اقدامات اطلاعاتی و انتظامی این مواد را کشف کردند.

وی از مبارزه بی‌امان با توزیع موادمخدر و مقابله با عبور و حمل مواد افیونی از طریق محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اظهار کرد: دستگیری توزیع‌کنندگان مواد مخدر از اولویت‌های  همیشگی پلیس یزد است.

فرمانده انتطامی یزد اظهار کرد: امسال پلیس مبارزه با موادمخدر از ورودی شهرستان‌های استان تاکنون بیش از ۲۹ تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.

جاده‌های یزد نقش مؤثری در برقراری ارتباط استان‌های جنوبی و شرقی ایران به مرکز کشور دارد و با توجه به موقعیت آن در مسیر کریدور شمال - جنوب و شرق و غرب و بالعکس، در برخی مواقع راه‌های آن برای انتقال کالاهای قاچاق و موادمخدر نیز مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه انواع خودرو سبک و سنگین در جاده‌های استان تردد می‌کند .
 

نظر شما