سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان خبر داد:

طراحی اپلیکیشن نظارت بر باشگاه های ورزشی برای اولین بار در کشور

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۱۶:۵۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۱۸۰۸
طراحی اپلیکیشن نظارت بر باشگاه های ورزشی برای اولین بار در کشور
مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از طراحی اپلیکیشن اندروید نظارت بر باشگاه های ورزشی و رونمایی از آن در هفته تربیت بدنی خبر داد.

   به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، مصطفی مرادی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان از طراحی اپلیکیشن اندروید نظارت بر باشگاه های ورزشی و رونمایی از آن در هفته تربیت بدنی خبر داد.

مرادی در این خصوص بیان داشت در راستای مسئولیت ذاتی اداره کل ورزش و جوانان برای نظارت بر عملکرد باشگاه های ورزشی و ارزیابی کیفیت خدمات ارائه شده توسط این باشگاه ها، اپلیکیشین تخصصی نظارت بر باشگاه های ورزشی را در دست طراحی داریم که شاخص های مهم ارزیابی ردر این نرم افزار قرار داده شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان افزود: بر اساس شاخص های این نرم افزا بازرسان و همکاران اداره کل با مراجعه به باشگاه های ورزشی می توانند ارزیابی کاملی از وضعیت و خدمات باشگاه ها بدست آورند. همچنین استفاده از این اپلیکیشن در راستای حذف گزارش گیری کاغذی و افزایش سرعت ارزیابی و نظام مند کردن فعالیت های اداری بسیار سودمند است.

مرادی در انتها بیان داشت این اپلیکیشن در هفته تربیت بدنی رونمایی خواهد شد و در آینده به دنبال توسعه این نرم افزار با افزایش بخش های دیگر مانند ماده 27، ماده 5 قانون الحاق و بحث واگذاری اماکن ورزشی  هستیم.

گفتنی است این اپلیکیشن برای اولین بار در کشور طراحی شده و با توجه به تجربه خوب اپلیکیشن نظارت و ارزیابی پایگاه های اوقات فراغت استان سمنان، می توان انتظار موفقیت آن را در حوزه ورزش و موضوع نظارت بر باشگاه های ورزشی را داشت.

 

نظر شما