با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و قائم مقام دبیر ستاد امربه معروف کشور برگزار شد؛

همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی و غیردولتی مازندران

۱۳۹۹/۰۷/۲۰ - ۲۳:۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۰۷۱۸۷۷
همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی و غیردولتی مازندران
حجت الاسلام میرزایی در این نشست خبری با اشاره به نقش آفرینی جوانان در مقوله مهم امر به معروف و نهی از منکر گفت : با دانشگاه های مختلف در این زمینه تفام نامه هایی به امضا رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ با حضور آیت‌الله محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، حجت‌الاسلام میرزایی، قائم مقام دبیر و معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، محمدی، دبیر ستاد استان و دیگر مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای مازندران، همایش شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه های دولتی و غیردولتی برگزار شد.

در حاشیه این همایش حجت الاسلام میرزایی با حضور در نشست خبری، پاسخگوی سئوالات اهالی رسانه استان مازندران بود.

وی با اشاره به‌اینکه از کسانی که در جامعه امر به معروف و نهی از منکر دارند حمایت قانونی می شود افزود: باید برای برخورد با موضوعات مدل مشخصی ارائه شود و مثلاً اگر در برخی از موارد راهکار مناسبی نداشته باشیم ممکن است مسائل امنیتی شود.

حجت الاسلام میرزایی در پاسخ به سئوال خبرنگار برنا درباره استفاده از ظرفیت جوانان و دانشگاه ها برای بستر سازی گفتمان امربه معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: گفتمان سازی و ادبیات سازی جدید امربه معروف و نهی از منکر در حال اجرا است و معتقدیم در مطالبه گری ها باید با ادبیات تخصصی کار کنیم و افراد باید معروف شناس و منکر شناس باشند.

قائم مقام دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کشور در ادامه اظهار داشت: در پیگیری اهداف امر به معروف و نهی از منکر دو پیوست رسانه و نخبگان علمی وجود دارد که به دستیابی به اهداف کمک جدی خواهند کرد.

میرزایی در ادامه گفت: با دانشگاه ها نیز برای استفاده از ظرفیت جوانان در تبلیغ و ترویج امربه معروف و نهی از منکر، تفاهم نامه هایی به امضاء رسید و اکنون مطالبه گری های جدی دانشجویی نیز در نقاط مختلف کشور وجود دارد.

این مقام مسئول در ستاد امربه معروف و نهی از منکر با اشاره به شکل گیری ۸۰۰ گروه جهادی امر به معروف در کشور افزود؛ در کمتر از دو هفته پس از درخواست در سامانه، مجوز گروه های جهادی در زمینه های مختلف صادر می گردد.

photo_2020-10-11_19-34-27

photo_2020-10-11_19-34-42

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز