با دستور استاندار؛

جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در البرز آغاز شد/بستری یک هزار معتاد در فاز نخست

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۰۷:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۱۹۴۷
جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در البرز آغاز شد/بستری یک هزار معتاد در فاز نخست
جلسه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر استان البرز در حالی با حضور دستگاه ها و ارگان های مرتبط برگزار شد که در این نشست با دستور استاندار مقرر شد ساماندهی و جمع آوری معتادان متجاهر با ظرفیت یک هزار نفر در فاز اول در این استان اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، نماینده عالی دولت در استان البرز در این ارتباط گفت: از دوشنبه 21 مهرماه نیروی انتظامی نسبت به جمع آوری معتادان متجاهر از استان اقدام کنند که بر این اساس ۶۰۰ نفر تعهد شورای هماهنگی مواد مخدر است و ۴۰۰ نفر نیز از سوی استانداری تامین اعتبار می شود که در کمپ ها بستری شوند.

عزیزالله شهبازی افزود: انتظار می رود با توجه به حساسیت های این استان و مطالبات ملی و مردمی، کنترل آسیب های اجتماعی، مورد توجه ویژه ای قرار گیرد.

وی در ادامه گفت: رییس کمسیون مبارزه با مواد مخدر کشور در البرز حضور یافت و تمامی درخواست های استان بویژه در رابطه با راه اندازی کمپ ماده 16 مورد عنایت قرار داد ولی دبیر شورای مقابله با مواد مخدر استان باید در این راستا به جد پیگیری کند.

استاندار البرز اضافه کرد: راه اندازی اردوگاه ماده 16 را تا جانمایی و جذب اعتبار دنبال کردیم ولی در ادامه شورای هماهنگی مقابله با مواد مخدر باید برای به نتیجه رساندن این امر اقدام کند.

وی گفت: مردم البرز در خصوص معتادان متجاهر نگران هستند و خواستار جمع آوری و ساماندهی آنها هستند از این رو باید تصمیمی جدی گرفته شود.

شهبازی افزود: کمپ های ماده 15 استان پای کار باشند و با نظارت بهزیستی استان نسبت به پذیرش این معتادان اقدام کنند.

وی گفت: به طور قطع شهرداری و شوراهای اسلامی شهر در خصوص پاکسازی شهر از لوس وجود معتادان متجاهر دغدغه دارند از این رو با اهتمام ویژه ای جهت راه اندازی کمپ ماده 16 و همچنین جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر وارد عمل شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز