رئیس پلیس آگاهی استان البرز تشریح کرد:

گره گشایی از راز قتل میدان امیر کبیر کرج/ پایان خونین عشق آتشین

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۱۵:۲۴
کد خبر: ۱۰۷۱۹۵۱
گره گشایی از راز قتل میدان امیر کبیر کرج/ پایان خونین عشق آتشین
فردی که به دلیل اختلاف با نامزد سابقش، او را در میدان امیر کبیر کرج به قتل رسانده بود، پرده از راز جنایتش برداشت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در ساعت 13 روز 26 شهریور خبر یک فقره قتل خانمی جوان به وسیله ضربات متعدد چاقو در میدان امیرکبیر کرج به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله کارآگاهان اداره جرائم جنایی به محل حادثه اعزام شدند.

 

سرهنگ محمد نادربیگی افزود: کارآگاهان پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی تیبا در کنار جاده پارک شده و دارای 2 نفر سرنشین آقا و خانم است که خانم در اثر جراحات ناشی از یک جسم تیز به قتل رسیده و راننده هم از نواحی گردن، شکم و پهلو مورد ضرب و جرح قرار گرفته است.

وی با بیان این که بلافاصله فرد مجروح برای مداوا به مراکز درمانی منتقل شد، اظهار داشت: در بازجویی های اولیه راننده خودرو اعلام کرد که به همراه نامزد سابقش در حال تردد بودند که 4 نفر راکب و ترک نشینان 2 موتور سیکلت سد راه آن ها شده و ضمن درگیری و ضرب و جرح با چاقو، گوشی های شان را به سرقت برده اند.

این مقام انتظامی با بیان این که فرد مجروح پس از مداوا برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی دعوت شد، توضیح داد: با توجه به تناقض گویی ها و اضطراب در سخنان نامبرده کارآگاهان به وی مظنون شده و در بازجویی های تخصصی، در نهایت متهم که چاره ای جز اعتراف نداشت به شرح ماجرا پرداخت و ازعان داشت که مقتول، نامزد سابق او بوده که به دلایلی از یکدیگر جدا شده  و این موضوع که او با فرد دیگری ازدواج کند وی را عذاب می داد که در روز حادثه با او تماس گرفته و از وی می خواهد تا با یکدیگر گفت و گو کنند.

سرهنگ نادربیگی گفت: پس از ملاقات آن دو نفر با یکدیگر سخنانشان به مشاجره لفظی منجر شده و در ادامه، این درگیری لفظی رفته رفته به درگیری فیزکی منتهی شد و نامبرده با وارد آوردن ضربات چاقو نامزد سابقش را به قتل رسانده و برای فرار از جرم خود اقدام به صحنه سازی و ساختن داستان سرقت می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به تشکیل پرونده و ارسال به مراجع قضائی، خاطرنشان کرد: آموزش کنترل معقول هیجان و خشم در مواقع عصبانیت، از وقوع حوادث دلخراش این چنینی پیشگیری خواهد کرد.

 

نظر شما