نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا:

شبکه شاد با اختلالات زیادی مواجه است/ عدالت آموزشی باید برای آحاد جامعه محقق شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۰۹:۴۷:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۱۹۷۵
شبکه شاد با اختلالات زیادی مواجه است/ عدالت آموزشی باید برای آحاد جامعه محقق شود
نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: در فضای شبکه شاد، شاهد اختلالات زیادی هستیم و همین مشکلات، باعث سوق دادن نوجوانان به سمت شبکه‌های اجتماعی غیرایرانی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مهدی عسگری اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین معادن را در دست دارد و باید در استحصال این معادن، که همان دانش‌آموزان هستند تلاش و تدبیر حداکثری داشته باشد. ما نسبت به دانش آموزان به عنوان امانت‌های ارزشمندی که به سیستم تعلیم و تربیت سپرده شده، مسئولیم.

 وی تصریح کرد: بودجه کنونی البرز حق این استان نیست. با توجه به تراکم بالای جمعیتی و ۵۰۰ هزار دانش آموز، لازم است تدابیر و پیگیری‌های جدی دراین زمینه صورت گیرد.

 نماینده مجلس خاطرنشان کرد: برخی خانواده‌ها علاوه بر نداشتن امکانات لازم برای دسترسی به آموزش مجازی، با مشکل هزینه پرداخت شارژ اینترنت هم مواجه هستند. این مسئله در سطح کلان باید در وزارت آموزش و پرورش بررسی و برنامه ریزی در خصوص تخصیص و جابجایی ردیف بودجه‌ی اعتبارات ورزشی، اردویی، تغذیه و... که در حال حاضر امکان استفاده در حوزه دانش‌آموزی و دانشجویی ندارد انجام شود تا امکان تحقق عدالت آموزشی برای آحاد جامعه فراهم شود.

عسگری اظهار کرد: طی نشست‌ با وزیر آموزش و پرورش، بحث‌های استخدامی، تبدیل وضعیت‌ها، روش‌ها و محتوای آموزشی، وضعیت اردوگاه‌های استان، اهمیت بومی گزینی، کمبودهای جدی در حوزه سرانه‌های آموزشی و ورزشی با ارایه گزارش مبسوط مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: باید توجه ویژه‌ای به انتخاب معلمان برای دروس مرتبط با مهارت‌های زندگی به سبب معلم‌محور بودن آنان داشت.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز