استاندار اردبیل:

خدمت رسانی به مردم تا پایان دولت بدون توجه به حواشی با قوت ادامه می یابد

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۱:۵۵:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۲۱۲۰
خدمت رسانی به مردم  تا پایان دولت بدون توجه به حواشی با قوت ادامه می یابد
استاندار اردبیل گفت: خدمت رسانی به مردم بدون توجه به مسائل حاشیه ای تا پایان دولت با قوت ادامه می یابد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در نشست با فرمانداران تصریح کرد:  در چند سال اقدامات اخیر تجربیات خوبی در راستای اقدامات توسعه ای در حوزه های صنعتی، سرمایه گذاری،  اجرای پروژه ها کسب شده که لازم است با قوت این برنامه ها ادامه یابد.

وی با اشاره به تحریم های اقتصادی علیه کشور و تاثیر آن بر استان اظهار کرد:با توجه به سرمایه گذاری هایی که با حمایت دولت در استان انجام گرفته ،ادامه روند گامی مهم برای کاستن از فشارهای اقتصادی بر دوش مردم است.

استاندار اردبیل احداث کارخانجات بزرگ و تاثیر گذار در منطقه از جمله کارخانه تولید ام دی اف، پتروشیمی، طرح های گلخانه ای ، کشاورزی و داروسازی را از جمله اقداماتی دانست که با تلاش و همکاری مدیران و مسوولان استانی و ملی در حال اجرا و تکمیل است.

بهنام جو اطلاع رسانی برنامه های توسعه ای دولت به مردم را ضروری دانست و گفت: مردم باید از عملکرد دولت در استان آگاهی یافته و دولت را در کنار خود حس کنند.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: دولت به عنوان رکن اجرایی نظام همواره در راستای ارائه خدمات به مردم ، توسعه راهها، ایجاد اشتغال،  اجرای پروژه های مهم برای تسهیل در زندگی مردم تلاش کرده و در این خصوص از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

استاندار اردبیل به شیوع بیماری کرونا و تاثیر آن بر روند اجرای برخی کارها اشاره کرد و افزود: لازم است فرمانداران با حفظ برنامه ریزی های انجام گرفته در موقعیت کنونی نیز تدبیر و مدیریت کرده و متناسب با وضعیت پیش آمده به اقدامات توسعه ای و خدمت رسانی ادامه دهند.

بهنام جو به برنامه ریزی برای توسعه بخش های مهم عمرانی، صنعتی ، اقتصادی و اجتماعی ، فرهنگی اشاره کرد و گفت: تلاش برای جذب درصد بالای  اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های عمرانی از جمله مهم ترین اقداماتی است که تمامی فرمانداران استان باید آن را در نظر بگیرند.

وی به جذب اعتبارات برای حوزه های مختلف در سفر رئیس جمهور به استان اشاره و این اعتبارات را از جمله مزیت های سفر هیات دولت به استان برای تسریع در اجرای پروژه ها دانست.

بهنام جو با بیان اینکه مسوولیت های دولتی ، جایگاهی مهم برای گره گشایی از کار مردم است، بر استفاده از این جایگاه در ارائه خدمات به مردم تاکید کرد.

وی بیان کرد: مردم اقدامات انجام گرفته و خدمات ارائه شده را به خوبی تحلیل می کنند و در این فرصت باقی مانده از دولت نیز به ارائه خدمات و تسریع در اجرای پروژه ها ادامه می دهیم.

این مسوول بر شناسایی راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی و فرهنگی در شهرستان ها تاکید کرد و گفت: مشکلات اجتماعی ، فرهنگی زنگ خطری برای جامعه است و باید با ریشه یابی این مسائل ،راهکارهای کاهش این آسیب ها را بیابیم.

وی افزود: تمامی فرمانداران در شهرستان ها لازم است با شناسایی علل بروز آسیب های اجتماعی ،برای یافتن راهکار کاهش آن گام بردارند.

در این نشست فرمانداران شهرستان های استان گزارشی از روند اجرای پروژه های عمرانی، اقتصادی و زیرساختی در شهرستان ها ارائه کردند.

 

نظر شما