تعویق دو هفته ای لیگ یک؛

اتفاقی به کام گل ریحان وبه ضرر حریفان

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۲:۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۲۱۳۷
اتفاقی به کام گل ریحان وبه ضرر حریفان
با موافقت سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران با دو هفته تأخیر بجای 12 آبان در روز 26 آبان ماه آغاز خواهد شد تا گل ریحان البرز بیش از سایر تیم ها از این تعویق دو هفته ای خوشنود شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، خبر تعویق مسابقات لیگ یک برای گل ریحان که دیرتر از سایر تیم ها سرمربی خود را انتخاب کرد و با شاکله 30 درصدی از فصل گذشته هنوز بصورت رسمی بازیکن خاصی را جذب نکرده رضایت بخش خواهد بود.

نماینده البرز در حالی علی لطیفی را روی نیمکت خود می بیند که به نظر نمی رسد بازیکن سابق استقلال کار راحتی در کرج داشته باشد چراکه تیم هایی نظیر مس کرمان، هوادار و خوشه طلایی از مدت ها قبل عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جزم کرده اند.

این تعویق دو هفته ای در آغاز لیگ یک می تواند هدیه ای برای گل ریحان باشد تا از این فرصت بوجود آمده نهایت استفاده را داشته و فورا به جذب بازیکن و تمرینات آماده سازی برای حضور در مسابقات بپردازد.

لطیفی که پیش از این سابقه حضور در گل ریحان را داشته با اطمینان خاطر از حضور پرقدرت نماینده البرز در لیگ یک خبر داده و این درخواست را از مسئولین استانی داشت که حامی گل ریحان باشند.

پس از سقوط شهدای رزکان از مسابقات لیگ دو، حال تمام امید جامعه ورزش البرز به گل ریحانی است که انتظار می رفت خیلی زودتر از این ها مقدمات حضور پرقدرت در لیگ یک و حتی صعود به لیگ برتر را فراهم کند اما هیچ چیز در فوتبال از پیش تعیین شده نیست و نماینده البرز از همین حالا هم می تواند با یک برنامه ریزی حساب شده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز