فرماندار بهاباد:

افراد بی توجه به سلامت مردم در انتظار برخورد قانونی باشند

۱۳۹۹/۰۷/۲۱ - ۱۶:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۲۳۲۵
افراد بی توجه به سلامت مردم در انتظار برخورد قانونی باشند
فرماندار بهاباد گفت: با افرادی که به رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بی تفاوت هستند و سلامت مردم را به خطر می اندازند ، مطابق قانون و مقررات با آنها برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمد مهدی خانی زاده" فرماندار بهاباد در ستاد مقابله با بیماری کرونا شهرستان با اشارە به وضعیت قرمز بهاباد اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد استانی کرونا، برگزاری هرگونه مراسم عمومی از جمله عروسی، ترحیم ، همایش ها و فعالیت باشگاه‌ های بدنسازی لغو شده و مراکز اصناف غیرضرور هم از ساعت ۲۰ شب به مدت یک هفته تعطیل است.

فرماندار بهاباد باتوجه به الزامی شدن استفاده از ماسک در استان یزد خواستار تشدید بازرسی ها و نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در شهرستان شد و افزود: لازم است نظارت و بازرسی ها با جدیت از سوی بازرسان ستاد انجام شود و با افرادی که با رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی سلامت مردم را به خطر بیندازند، برخورد قانونی صورت گیرد.

"سیدعبدالحمید رضوی" رییس شبکه بهداشت بهاباد هم در این نشست با بیان اینکه دورهمی های خانوادگی ابتلا به ویروس کرونا را در شهرستان افزایش داده است، گفت: علت ابتلای ۹۰ درصد افراد به بیماری کووید- ۱۹ در بهاباد، شرکت در مجالس دورهمی های خانوادگی، عروسی، تولد و مجالس ترحیم است.

رضوی بهابادی بدون اشاره به جزییات بیشتر در مورد تعداد افراد مبتلا به کرونا، بستری ها و فوتی ها از شهروندان خواست برای حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده شان با توجه به شیوع سرماخوردگی و احتمال ابتلای افراد به بیماری آنفلوآنزا در فصل های پاییز و زمستان در محیط خارج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت و مرتب دست های خود را با آب و صابون بشویند.

نظر شما