پرونده ۹۰ میلیارد ریالی اختلاف در اردکان با سازش مختومه شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۴ - ۲۱:۲۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۲۳۳۸
پرونده ۹۰ میلیارد ریالی اختلاف در اردکان با سازش مختومه شد
رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد گفت:یک فقره پرونده اختلاف بین سهامداران یک شرکت در شهرستان اردکان نزد شعبه ۲۵ ویژه صنایع و معادن به ارزش ۹۰ میلیارد ریال با صلح و سازش مختومه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا حداد" رییس شوراهای حل اختلاف استان یزد افزود: با تشکیل شوراهای تخصصی برای کاهش پرونده های صنایع نزد محاکم قضایی ، این شورا می تواند زمینه ساز رفع اختلاف و تعارض در حوزه صنایع و معادن از طریق صلح و سازش که در مدت زمان کوتاه تری به سرانجام می رسد، باشد.

وی ادامه داد: اختلاف بین سهامداران شرکتی در شهرستان اردکان از ۲ سال پیش منتهی به تشکیل پرونده هایی در شعبه های مختلف دادگاه ها شد که موضوع جهت صلح و سازش به شعبه ویژه صنایع و معادن شوراهای حل اختلاف ارجاع  و با همت اعضای شعبه به صلح و سازش رسید.

این مسوول قضایی هدف از ایجاد این شعبه ویژه در استان را رفع مسایل و مشکلات واحدهای صنعتی تولیدی و معدنی  دانست و تصریح کرد: وجود شعبه های تخصصی، بستری برای ایجاد صلح و سازش فی مابین تولیدکنندگان، سرمایه گذاران و پیمانکاران با اشخاص حقیقی و حقوقی در سریع ترین زمان ممکن و به صورت کاملاً تخصصی بوده و می تواند باعث کاهش مشکلات صنعتی ، رونق تولید و بالطبع کاهش مراجعه صاحبان صنایع به دستگاه قضایی و حل و فصل امور از طریق سازش شود

 

نظر شما