استاندار لرستان:

تخصیص هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان برای جبران خسارات های ناشی از سیل

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۰۰:۵۶:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۲۴۲۸
تخصیص  هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان  برای جبران  خسارات های ناشی از   سیل
سید موسی خادمی گفت: تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خادمی  در  آئین بهره برداری و افتتاح طرح ها و پروژه‌های بهسازی و بازسازی مناطق سیل زده که همزمان با سایر استان های سیل زده کشور به ریاست دکتر روحانی رییس جمهور و مهندس حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شده بود ،اظهار کرد: در حوزه طرح های زیر ساختی و تاسیسات عمومی خسارت دیده از سیل تاکنون هزارو ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به استان تخصیص یافته است.

او با بیان اینکه تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است ، افزود :بخش عمده‌ای از خسارات در حوزه راه، آب ، کشاورزی و تاسیسات زیر بنایی تکمیل شده و این پروژه ها در زمان ها و مقاطع مختلف به بهره برداری رسیده اند.

خادمی  با اشاره به اینکه برخی از طرح های باقی مانده تا پایان سال به تدریج آماده افتتاح می‌شوند ،ادامه داد: امروز یک دستگاه پل در برنامه ویدئوکنفرانس به ریاست دکتر روحانی و با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهرستان پلدختر به بهره‌برداری رسید و عملیات ساخت تعدادی پل دیگر نیز تا آخر آبان به نتیجه خواهد رسید.  

استاندار لرستان همچنین از بهره برداری و افتتاح  ۳۵ مدرسه در مناطق سیل زده  خبر داد و خاطر نشان کرد: مابقی مدارس در مناطق سیلزده تا دهه فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

او با بیان اینکه بیشتر خسارات ناشی از سیل جبران شده  است ، یادآورشد: به جز درحوزه دیواره ساحلی روستاها و بخشی از جاده های روستایی در سایر حوزه ها تمامی خسارت های ناشی از سیل جبران شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز