رئیس فدراسیون کوهنوردی؛

کردستان پتانسیل ویژه ای برای رشد کوهنوردی دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲ - ۱۳:۱۴:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۲۵۷۷
کردستان پتانسیل ویژه ای برای رشد کوهنوردی دارد
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور در مجمع انتخابات هیات استان کردستان گفت؛ رئیس هیات جدید باید حواشی هیات را از بین ببرد و سعی کند با همدلی در بین جامعه کوهنوردی استان موجب پیشرفت آن شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان،  رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای کشور در مجمع انتخابات ریاست هیات استان گفت: رشته کوهنوردی یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در بین کردها است و بر همین اساس باید همه برای افتخار کردستان تلاش کنند.
 
رضا زارعی با اشاره به کوهستانی بودن کردستان اظهار کرد: استان کردستان مستعدترین استان در زمینه رشد کوهنوردی است.
 
وی با بیان اینکه اتحاد در کوهنوردی باید به وجود بیایید، افزود: حواشی در کوهنوردی کردستان وجود دارد و رئیس هیات باید بتواند این همدلی را به وجود آورد.
 
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای کشور گفت: استان کردستان باتوجه به زیر ساخت های طبیعی که دارد، پتانسیل خوبی برای رشد و توسعه به وجود آورده است.
 
زارعی ضمن اشاره به اینکه مرکز استان را می توانیم از لحاظ تجهیزات ورزشی تکمیل کنیم، افزود: متاسفانه باتوجه به شرایط بد اقتصادی نمی توانیم تمام استان ها را از لحاظ امکانات تجهیز کنیم.
 
وی عنوان کرد: رئیس هیات کوهنوردی باید توجه خاصی به باشگاه ها و بخش خصوصی داشته باشد و از توانایی های آنها استفاده کند.
 
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای کشور گفت: رشته کوهنوردی یکی از پرطرفدارترین ورزش ها در بین کردها است و بر همین اساس باید همه برای افتخار کردستان تلاش کنند.
 
زارعی در پایان یادآور شد: رئیس هیات باید برای رشد و توسعه این رشته از تجربیات پیشکسوتان و صاحب نظران استفاده کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز