فرماندهی نیروی انتظامی:

ماموران پلیس مهریز ۸۵۰ میلیون رشوه را رد کردند

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۰:۳۱:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۲۹۶۶
ماموران پلیس مهریز ۸۵۰ میلیون رشوه را رد کردند
فرمانده انتظامی یزد گفت: ماموران پلیس مهریز رشوه ۸۵۰ میلیون ریالی قاچاق سوخت را رد و متهم را با ۲ پرونده به دادسرا معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛  "سرتیپ عباسعلی بهدانی‌فرد" فرماندهی نیروی انتظامی گفت: در راستای برخورد با قاچاق فرآورده‌های سوختی، ماموران پلیس مهریز و دسته رزمی شهید شاهدی، طرح مبارزه با قاچاق سوخت را در محور یزد-انار  به مرحله اجرا گذاشتند.

 وی ادامه داد: ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه تریلی نفتکش را که از مرکز کشور عازم استان‌های شرقی بود برای بازرسی متوقف و در بررسی‌های انجام شده ۴۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی یزد اظهار کرد: هنگام انتقال نفتکش به پارکینگ قاچاقچی دستگیر شده برای رهایی از چنگال قانون این مبلغ  را به صورت کارت بانکی به عنوان رشوه به ماموران پلیس پرداخت می‌کند.

بهدانی فرد تصریح کرد: ماموران پلیس در کمال صحت و پاکدستی، رشوه تحویلی را صورتجلسه و متهم را با ۲ پرونده حمل سوخت قاچاق و رشوه به مراجع قضائی معرفی کردند.

وی گفت: ماموران پلیس بدون هیچ چشمداشتی و با تلاش شبانه روزی امنیت و آرامش شهروندان قانون مدار را برقرار و با مخلان نظم و امنیت، بدون هیچ مماشاتی برخورد خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز