مجازات سنگین برای شکارچی بزکوهی در الشتر

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۷۳۱۱۱
مجازات سنگین برای شکارچی بزکوهی در الشتر
رئیس حفاظت محیط زیست سلسه از صدور رای محکومیت شکارچیان یک راس بز کوهی در منطقه شکار وصید ممنوع گرین به میزان سه سال حبس تعزیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛علیرضا رحیمی در این خصوص گفت: دو نفر متخلف زیست محیطی که بهار امسال پس از شکار یک راس بز کوهی در منطقه شکار و صید ممنوع گرین توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله دستگیر شده بودند؛ طبق رای دادگاه به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم شدند.

او با اشاره به در نظر گرفتن مجازات سنگین برای این متخلفین ،افزود: صدور آراء قضایی محکم جهت برخورد با متخلفین زیست محیطی که اصرار بر ارتکاب جرم دارند؛ ضمن متنبه نمودن متخلفین می تواند جنبه بازدارندگی داشته باشد.

رحیمی تصریح کرد: صدور این رای نتیجه پیگیری های حقوقی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله و دقت نظر دستگاه قضایی شهرستان در برخورد با متخلفین زیست محیطی است.

او با اشاره به افزایش جرایم زیست محیطی ناشی از شکار و صید جانوران و حشی گفت: این متخلفین سابقه دار علاوه بر تحمل سه سال حبس باید 700 میلیون ریال بابت جریمه شکار یک راس بز کوهی پرداخت نمایند.

رئیس  حفاظت محیط زیست  سلسله ضمن قدردانی و تشکر از دستگاه قضایی شهرستان جهت پیگیری ویژه پرونده های زیست محیطی عنوان داشت: برخوردهای قاطعانه و اصلاحی دستگاه قضا نسبت به تخلفات زیست محیطی در شهرستان، باعث کاهش تخلفات در این حوزه شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز