معاون روابط کار وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی :

احتمال بهره برداری از پروژه گاوداری ۶۰۰۰ رأسی دلفان ظرف دو ماه آینده

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۱:۲۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۳۱۲۴
احتمال بهره برداری از پروژه گاوداری ۶۰۰۰ رأسی دلفان ظرف دو ماه آینده
حاتم شاکرمی گفت: قرار نیست سرمایه‌های مملکت تحت‌عنوان بدهی تملک شده و بعد رها شوند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان ؛ شاکرمی در جلسه شورای اداری دلفان، اظهار کرد: اگر می‌خواهید برای اشتغال و تولید کاری در شهرستان دلفان انجام شود بخش خصوصی را محور قرار داده و برای سرمایه‌گذاران این بخش فرش قرمز پهن کنید.

او با بیان اینکه  جانمایی شهرک صنعتی انجام شده است،افزود: چیزی که تأسف‌بار بود این بود که بیشتر واحدهای شهرک صنعتی علی میرزایی در تملک بانک‌ها هستند و تعطیل هستند، این درحالی است که بانک‌ها حق ندارند این سرمایه‌های ملی را در تملک خود قرار بدهند و بلااستفاده رها کنند.

شاکرمی تصریح کرد: قرار نیست سرمایه‌های مملکت تحت‌عنوان بدهی تملک شده و بعد رها شوند چراکه با شعار سال و نظر ریاست قوه قضاییه دارد که اعلام کردند هیچ واحدی نباید به دلیل بدهی بانکی تعطیل شود.

معاون روابط کار وزارت تعاون کار ورفاه اجتماعی  با بیان اینکه  اگر واحدهای نیمه‌فعال یا فعالی در شهرستان دلفان وجود دارد باید مشکل آن‌ها را حل کنیم، خاطر نشان کرد: یکی از مباحث مورد نظر در سفر ما دنبال می‌شود توسعه مشاغل خانگی است که زمینه خوبی در این زمینه در شهرستان وجود دارد.

شاکرمی یادآورشد: پروژه‌هایی در دست ساخت است که پروژه گاوداری ۶۰۰۰ رأسی طبق برنامه پیش رفته است و امیدواریم فاز اول این پروژه ظرف دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

 

·        

 

نظر شما