استاندار اردبیل:

بزرگترین کارخانه تولید کننده mdf کشور در نمین ساخته می شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۲:۵۸:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۳۲۳۰
بزرگترین کارخانه تولید کننده mdf کشور در نمین ساخته می شود
استاندار اردبیل از ساخت و تکمیل بزرگترین کارخانه تولید کننده MDF در مجموعه صنعتی آرتا واقع در شهرستان نمین خبر داد.

به گزارش برنا،اکبر بهنام جو در حاشیه بازدید از گروه صنعتی آرتا اظهار کرد: این گروه صنعتی یکی از موفق ترین مجموعه های صنعتی و بخش خصوصی است که سالانه یک کارخانه به تعداد کارخانه های خود اضافه می کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰۰میلیارد تومان برای احداث واحد تولیدی Mdfهزینه می شود افزود: خط تولید این واحد بزرگ خریداری شده و تا پایان سال جاری با اشتغال زایی ۶۰۰نفر از جوانان بومی منطقه افتتاح می شود.

استاندار اردبیل افزود: در حال حاضر این مجموعه با ۶۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال احداث است و زیرساخت های لازم توسط دستگاه های اجرایی تا زمان راه اندازی کارخانه تامین می شود.

وی تصریح کرد: ظرفیت تولید در این واحد روزانه بیش از۱۵۰۰ متر مکعب MDF است که علاوه بر تامین ۳۰درصد نیاز داخلی، در بحث صادرات و ارز آوری نیز نقش اساسی در اقتصاد و تولید ثروت برای کشور ایفا می کند.

بهنام جو افزود: دستگاه های خدمات رسان برای تامین نیازهای زیرساختی که بر عهده دولت است از جمله گاز، برق و آب با جدیت کارخودشان را دنبال می کنند و پست۶۳ را شرکت برق در این مجموعه کار کرده و برای بهره برداری آماده می شود.

استاندار اردبیل این مجموعه را برای استان اردبیل یکی از مجموعه موفق اعلام کرد و گفت: این شهرک خصوصی می تواند برای سایر بخش ها و سرمایه گذاران الگوی مناسبی جهت ایجاد اشتغال و تولید و صادرات باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز