رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل:

۱۹ هزار نفر شغل مستقیم در بخش صنعت استان فراهم می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۳:۰۳:۱۲
کد خبر: ۱۰۷۳۲۳۸
۱۹ هزار نفر شغل مستقیم در بخش صنعت استان فراهم می‌شود
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با راه‌اندازی کارخانه‌های جدید و فعال شدن واحدهای تولیدی راکد، امسال و سال آتی برای ۱۹ هزار نفر شغل مستقیم در بخش صنعت استان فراهم می‌شود.

به گزارش برنا،رامین صادقی روز چهارشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نمین افزود: در سال جهش تولید  تلاش بر این است تا  واحدهای راکد به چرخه فعالیت بازگردند و امسال تاکنون  ۳۷ واحد در این زمینه موفق عمل کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تا پایان سال ۵۰ واحد تولیدی راکد نیز به چرخه تولید بازمی‌گردند، بیان کرد: برای سال آینده نیز اجرای ۱۲۳ طرح صنعتی در دستور کار قرار گرفته تا زمینه اشتغال جوانان بیکار و جویای کار فراهم آید.

او اضافه کرد: در حال حاضر برای یک هزار و ۴۷ واحد صنعتی در استان پروانه بهره‌برداری صادر شده که از این تعداد ۸۳۹ واحد تولیدی فعال و مشغول تولید هستند.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با تاکید بر توجه به تولیدات صادرات محور در استان گفت: با افتتاح کارخانه‌ها و واحدهای  صادرات محور قدرت ارزآوری داخلی در سال جهش تولید افزایش می‌یابد.

او اظهار کرد: این سازمان با تاکید بر ایجاد اشتغال به دنبال راه‌اندازی واحدهای راکد و دارای مشکل درصدد حل معضل بیکاری در جامعه است و امیدواریم تا پایان دولت تدبیر و امید این واحدهای تولیدی در تغییر سیمای اشتغال استان موثر باشد.

 

نظر شما