همزمان با هفته ناجا صورت می گیرد؛

ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی در البرز+شرایط ترخیص

۱۳۹۹/۰۷/۲۳ - ۱۶:۱۷:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۳۳۸۷
ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی در البرز+شرایط ترخیص
رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: به مناسبت هفته ناجا، ترخیص موقت وسایل نقلیه توقیفی با خلافی بالای 10 میلیون ریال امکان پذیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق  اظهار کرد: به مناسبت هفته ناجا و در راستای تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، از 27 مهر تا 2 آبان ماه مالکان یا نمایندگان قانونی اشخاص حقیقی که وسایل نقلیه آن ها به دلیل دارا بودن خلافی بالای 10 میلیون ریال توقیف و در پارکینگ باشد، می توانند با مراجعه به واحد اجرائیات پلیس راهور استان البرز باپرداخت میزان جرایم معوق به صورت اقساطی در طول یک سال، نسبت به ترخیص موقت خودرو خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: کسانی که در گذشته اقدام به اقساطی کردن جرائم راهنمایی و رانندگی خود کرده اند شامل این طرح نمی شوند.

این مقام انتظامی افزود: در صورت عدم پرداخت در طول یک سال، مجدد براساس تبصره ماده 8قانون رسیدگی به تخلفات شکایت به همراه منع هر گونه خدمات به صورت سیستمی در سابقه پلاک درج خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان عنوان کرد: آن دسته از وسایل نقلیه ای که درسن فرسودگی بوده و بیش از 40 درصد جرایم معوق آن ها مربوط به تخلفات حادثه ساز دارای نمره منفی باشد، مشمول این طرح نیستند.

رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان این که این طرح شامل خودرو های توقیف نشده نمی شود، در پایان از رانندگان عزیز خواست که ضمن احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، قبل از این که خودرو آن ها در پارکینگ توقیف شود، نسبت به پرداخت جرایم خود اقدام کنند.

نظر شما